Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ποιός Ηρωας...;

Της Ειρήνης Μπουράκη

Ο ήρωας μου πέθανε.... μα ας πρόσεχε έτσι δεν θα με έχανε......
άφησα πίσω υποσχέσεις που δεν αξίζουν.....
και τώρα πλέον άσχημα την ζωή μού δεν πλημμυρίζουν..
βαδίζω μπροστά με βήμα σίγουρο σταθερό....
απομάκρυνα από την καρδιά μου οτιδήποτε αιχμηρό..
Μα μην ακούς τι λένε.... πήγαινε και δες....
Ο ήρωας μου πέθανε... σταμάτα κι εσύ την καρδιά μου σκόπιμα να καις...
Δεν αναρωτιέμαι γιατί... γιατί δεν πρόλαβα να σε αγαπήσω....
ίσως να είμαι εγωίστρια και κατάφερα πολλά να σου ζητήσω...
Δεν ξανακρύβω την αλήθεια... δεν ξαναπέφτω στην παγίδα....
όλα είναι τραγικά επικίνδυνα από όσα πρόλαβα και είδα..
Μα αγαπώ... ή μάλλον θα αγαπήσω την στιγμή που θα σε αγγίξω...
Δεν υπάρχεις ακόμα... δεν είσαι εδώ, λείπεις.....
Ο ήρωας μου πέθανε το ξέρω... μα τον ζητώ ακόμα...

2 σχόλια: