Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Πραγματικά αξιέπαινη η Ζωή Χρήστου – Τα βράδια τραγουδά στο Posidonio, τα πρωινά φοιτά στο τμήμα των Πολιτικών Έργων Υποδομής των ΤΕΙ Αθήνας

Η Ζωή Χρήστου μιλά στο Πινάκιο


Συνέντευξη στον Σταύρο Θεοδωρακόπουλο 

Τι λένε Ζωή Χρήστου είναι μόλις 22 χρονών και με τη φωνή της -αλλά και με την παρουσία της- «ντύνει» με χρώμα τις νύχτες μας. 
Η Ζωή κάνει το όνειρο της πραγματικότητα κι αυτή τη στιγμή τραγουδά στο Posidonio.  Η νεαρή μιλά στο Πινάκιο για τα πρώτα της βήματα, αλλά ταυτόχρονα δεν κρύβει τους προβληματισμούς της. 

Θα ήθελε οι άνθρωποι να μην κλείνονται στους εαυτούς του και να είναι αληθινοί. 

Όπως άλλωστε είναι και η ίδια. Η Ζωή Χρήστου τα βράδια παίρνει το μικρόφωνο και ταξιδεύει τους θαμώνες του κέντρου σε μουσικά μονοπάτια, αλλά τα πρωινά έχει στα χέρια της το στυλό της και κρατά σημειώσεις στο τμήμα των Πολιτικών Έργων Υποδομής του ΤΕΙ Αθήνας. Πραγματικά αξιέπαινη....Go on Ζωή

Ζωή Χρήστου...πες μας κάποια πράγματα για σένα...
Ήταν όνειρο της να ασχοληθεί με το τραγούδι
«Είμαι 22 ετών, είμαι σχεδόν 3 χρόνια στο χώρο του τραγουδιού ενώ παράλληλα σπουδάζω στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ στο τμήμα 
των Πολιτικών Έργων Υποδομής. 
'Έχω συνεργαστεί με αρκετούς καλλιτέχνες  και φιλοδοξώ να κάνω μια αξιοπρεπή καριέρα»

 Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να πάρεις την απόφαση να ασχοληθείς επαγγελματικά με το χώρο του τραγουδιού; Δε σε φοβίζει το γεγονός πως πρόκειται για έναν χώρο με έντονο ανταγωνισμό;
«Το να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική είναι ένα όνειρό μου που είχα από παιδί. Επειδή έχω μάθει να κυνηγάω τα όνειρά μου αυτό και μόνο ήταν αρκετό για να πάρω  την  απόφαση. Δεν με τρομάζει το γεγονός του ανταγωνισμού και του λίγου χώρου διότι θεωρώ πως όταν παλεύεις με την ψυχή σου, το αξίζεις και πας μπροστά».

Δρόμος για την επιτυχία συνήθως είναι ένα δύσβατο μονοπάτι...Στην περίπτωση σου ισχύει ή υπήρξες τυχερή;
«Θεωρώ πως ήμουν τυχερή γιατί με εμπιστεύθηκε στα πρώτα μου βήματα στο χώρο ο κ. Βασίλης Κοντόπουλος και μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκινήσω στο Posidonio Music Hall όπου βρίσκομαι και αυτό τον καιρό. Παρόλα αυτά πιστεύω πως ο δρόμος για την επιτυχία έχει δυσκολίες. Έχω συναντήσει και είμαι σίγουρη πως θα συναντήσω περισσότερες. Αυτό όμως δε με πτοεί καθόλου διότι αγαπώ πολύ αυτό που κάνω και θέλω να πετύχω το στόχο μου»

Στο Posidonio έχετε αψηφήσει τη μιζέρια...Ο κόσμος φαίνεται πως διασκεδάζει αφάνταστα...Πώς το καταφέρνετε αυτό εν μέσω κρίσης;
"Η κρίση έχει καθηλώσει τους νέους ανθρώπους"
«Ο Ελληνικός λαός έχει τη διασκέδαση στο αίμα του. Στο Posidonio έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε μια πολύ όμορφη  νεανική παρέα με αρχηγούς τον Κωνσταντίνο Αργυρό, την Ελένη Χατζίδου , τον Ιωακείμ Φωκά και τον ανερχόμενο Πάρι. Παράλληλα η επιχείρηση έχει φροντίσει να διατηρήσει τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα, ώστε η διασκέδαση να είναι προσιτή σε όλους ακόμα και σε αυτές τις μέρες της κρίσης».

Είσαι μια νέα κοπέλα που κι εσύ ανήκεις στην γενιά της κρίσης. Μια κρίση που καθηλώνει τους ανθρώπους της ηλικίας σου. Ποιο είναι το μήνυμα που τους στέλνεις;
«Συμφωνώ πως η κρίση  έχει καθηλώσει τους ανθρώπους όχι μόνο της ηλικίας μου αλλά ολόκληρη την κοινωνία. Το μήνυμα λοιπόν που θα ήθελα να στείλω στους νέους είναι να μην παρατήσουν ποτέ τα όνειρά τους ακόμα και αν έρχονται δυσκολίες, να αγωνίζονται».

Λόγω των οικονομικών συνθηκών βλέπουμε τους νέους να ασχολούνται και να παρακολουθούν ξανά την πολιτική. Εσύ έχεις νιώσει την ανάγκη αυτή;
«Όταν βλέπω τριγύρω μου προβλήματα που προέρχονται από τις οικονομικές αυτές συνθήκες, εννοείται πως νιώθω την ανάγκη και να ασχοληθώ και να παρακολουθήσω την πολιτική ώστε να μπορώ να έχω προσωπική άποψη για ό,τι συμβαίνει στην χώρα μας».

Αν θα μπορούσες να αλλάξεις κάτι στον κόσμο τι θα ήταν αυτό;
«Τους ανθρώπους!  Ζούμε σε μια εποχή που οι άνθρωποι κλείνονται στους εαυτούς τους, ξεχνάνε τις αξίες, τα συναισθήματα και ζουν με υλικά και συμφέροντα. Θα προτιμούσα λοιπόν κάτι πιο αληθινό»!

"Μου αρέσουν τα αληθινά"
Σε ενοχλεί που τα νέα παιδιά ερωτεύονται ή φλερτάρουν μπροστά από μία οθόνη;
«Όπως είπα και προηγουμένως μου αρέσουν τα "αληθινά". Θεωρώ λοιπόν αδύνατο να ερωτευτείς ή να φλερτάρεις μπροστά από μία οθόνη διότι χάνεις όλη την ουσία των ανθρωπίνων σχέσεων».

Τι να περιμένουμε από τη Ζωή Χρήστου το επόμενο διάστημα;
«Ετοιμάζομαι να κάνω κάποια βήματα παραπάνω αλλά ακόμα είναι νωρίς για να γίνω πιο συγκεκριμένη. Πολύ σύντομα όμως θα 'χετε νέα μου»!

Πώς ονειρεύεσαι τη ζωή σου...
«Αρχικά ελπίζω να πετύχω σε αυτό που κάνω και μελλοντικά να φτιάξω μια όμορφη οικογένεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου