Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Βασίλης Δρυμούσης: «Θα ντρεπόμουν αν ήμουν ο υπουργός Υγείας»

 «Όταν πηγαίνεις σε μία εκπομπή να δουλέψεις στο πάνελ ξέρεις από την αρχή ότι ο ρόλος σου θα είναι δευτερεύον και ότι πρέπει να προσαρμοστείς σε αυτό που ζητάει το πάνελ»

«Αυτός που ακούς στο ραδιόφωνο είμαι εγώ στην καθημερινότητα μου. Δεν προσποιούμαι. Αν είμαι «φορτωμένος» θα βγω έτσι δεν μπορώ να φοράω προσωπεία...Είμαι ειλικρινής»


«Οι εκπομπές που κάνω τώρα με την Ναταλία (σ.σ Γερμανού) είναι πάρα πολύ οργανωμένες. Δεν μπαίνουμε μέσα στο στούντιο και λέμε...αχ τι θα πούμε τώρα..κάτσε να ανοίξω το ίντερνετ. Όχι, υπάρχει σκαλέτα, οργάνωση...που θα πέσει...τι...είναι όλα φτιαγμένα. Η προετοιμασία γίνεται 15 ημέρες πριν ξεκινήσει η εκπομπή στο στούντιο

«Πώς να σατιρίσει κανείς την δήλωση του Άδωνι “η τρόικα θα μου πάρει την δόξα με τις απολύσεις”»

«Παρότι παντρεμένος εξακολουθώ να είμαι κατά του γάμου... Ένας άνδρας πρέπει να το πάει όσο πιο αργά μπορεί στη ζωή του για πολλούς λόγους».



Του Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλου

Πιστός ακόλουθος του για χρόνια, στις ραδιοφωνικές συχνότητες που έντυνε με το χιούμορ του και τις ατάκες του, ήμουν και παραμένω. Τον έβρισκα εύστροφο και με ένα χιούμορ που ταίριαζε πιο πολύ στο δικό μου αφηνόμουν στις σκέψεις του που τις περνούσε μέσα από το ραδιόφωνο.
Στην τηλεόραση πάντα χαμογελαστός, ατακαδόρος και σίγουρα όχι προσποιητός.
Ο λόγος για τον Βασίλη Δρυμούση, τον οποίο συνάντησα τυχαία τις προάλλες. Του ζήτησα το τηλέφωνο του για συνέντευξη αλλά και για μία ακόμη χάρη...να είναι αυτός που θα παρουσιάσει τους 7ους Παναττικούς Αγώνες Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες που διοργανώνει ο φορέας Έδρα στις 3 του Δεκέμβρη.
Δέχθηκε αμέσως, χωρίς περιστροφές και επιμέρους εξηγήσεις.
Δώσαμε ραντεβού για την συνέντευξη και πριν την κάνουμε του εξήγησα μαζί με τον Δημήτρη τον Οικονόμου τι κάνει η Έδρα, ποιους ανθρώπους εξυπηρετεί και γιατί κάνουμε την παναττική αθλητική διοργάνωση για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Ο Βασίλης Δρυμούσης ρουφούσε κάθε λέξη μας και ρώταγε συνεχώς.  Έδειξε την ευαισθησία του και μας είπε πως ήταν τιμή του, που θα παρουσιάσει εκείνος την εκδήλωση.
Στα της συνέντευξης τώρα ήταν χείμαρρος. (Από τις λίγες συνεντεύξεις που έχω ευχαριστηθεί τον τελευταίο χρόνο).
Δεν δίστασε να απαντήσει σε ερωτήματα που του έθεσε για το Άλτερ, για συνεργασίες που τον «κρέμασαν» τελευταία στιγμή...ακόμη και αν η παρουσία του στα πάνελ ήταν άδικη προς το άτομο του.
Ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Έδρας Δημήτρης Οικονόμου, ο Βασίλης Δρυμούσης και ο Λευτέρης Θεοδωρακόπουλος 

Απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια, ενώ ταυτόχρονα σχολίασε και τις πολιτικές εξελίξεις με τον δικό του τρόπο.
Στα ωραία της συνέντευξης ήταν όταν η συζήτηση πήγε στην γυναίκα και στην κόρη του, τις μεγάλες αγάπες της ζωής του, αλλά και για την συνεργασία του στο sfera 102,2 με την Ναταλία Γερμανού.  Εκεί απαντούσε με χαμόγελο και φανερά ευτυχισμένος.
Διαβάστε την συνέντευξη που ακολουθεί, πραγματικά αξίζει τον χρόνο σας, γιατί θα γνωρίσετε ακόμη καλύτερα έναν άνθρωπο ο οποίος είναι αυθεντικός σε μέρες που για χρυσάφι σου πουλάνε την λάσπη...
Από το 1996 (που ξεκινήσατε) έως σήμερα έχει κυλήσει πολύς καιρός. Ποιες είναι οι κομβικές στιγμές στην επαγγελματική δραστηριότητα;
Άρχισε από το Sfera 102,2 όπου βρίσκεται και σήμερα 

 «Το 1996 άρχισα  ραδιόφωνο στον Sfera 102,2 και να που το 2013 είμαι ξανά στην ίδια συχνότητα. Βέβαια (σ.σ πριν το 1996) είχαν προηγηθεί κάποια ερασιτεχνικά και άλλες παρόμοιες προσπάθειες οι οποίες με είχαν βάλει στο κλίμα της δουλειάς».


Η τηλεόραση είναι ένα μέσο σαρκοβόρο;
« Ναι, είναι σαρκοβόρο μέσο. Μάλιστα απαιτεί 2 πράγματα. Το ένα είναι να έχεις γερό στομάχι γιατί είναι αγχωτικοί οι ρυθμοί αλλά και η πίεση...Δεν είναι μια δουλειά που έχει ένα σταθερό ωράριο...Τυχαίνει να σε παίρνουν τηλέφωνο στις 10 το βράδυ και να σου λένε ο τάδε καλεσμένος ακύρωσε ή τον άλλον δεν τον βρίσκουμε...Άντε τώρα εσύ να σκεφτείς τι θα κάνεις...να χαλάσεις τον ύπνο σου μέχρι να βρεθεί μια λύση. Από την άλλη είναι ένας χώρος που απαιτεί πολύ καλές δημόσιες σχέσεις που εγώ ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα να αποκτήσω. Γιατί εμένα (αλλά και σε πολλούς άλλους) μας αρέσει η δουλειά, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, δεν μας αρέσει το γύρω-γύρω...το περιτύλιγμα να κάνω δημόσιες σχέσεις να πιω καφέ με κάποιον που θα με βοηθήσει και θα τον βοηθήσω...Θέλω να πιω καφέ με εσένα επειδή σε γουστάρω και όχι επειδή είσαι δημοσιογράφος στο τάδε περιοδικό και θα με πάρεις να μου κάνεις ένα παπαράτσι ...Αυτό ποτέ δεν με ενδιέφερε κακώς-καλώς δεν ξέρω. Μ’ αρέσει να δουλεύω σε στούντιο με συνεργάτες, να δουλεύω πάνω σε ιδέες και σκέψεις και όχι που θα κάνω το επόμενο παπαράτσι... Μ’αρέσει η δουλειά, το γύρω-γύρω με αφήνει παγερά αδιάφορο».

«Είσαι πολύ καλός στη δουλειά σου γι αυτό και δεν μας κάνεις», είναι μια φράση που σας είπαν μέσα στις άκρες το καλοκαίρι... Σας πείραξε αρκετά εε;
«Ναι, με πείραξε. Πολλοί που είναι του χώρου με πλησίασαν και μου είπαν πως δεν θα έπρεπε να λες τέτοια πράγματα γιατί καταφέρεσαι εναντίον ανθρώπων που έχεις συνεργαστεί, αφήνεις υπόνοιες για ένα κανάλι κ.α Δεν με αφορά! Από την στιγμή που εγώ ένιωσα πως αδικούμαι από την συγκεκριμένη πολιτική του καναλιού και από κάποιων ανθρώπων, βγήκα και είπα αυτό που ένιωθα. Τώρα, αν για κάποιους μεταφράστηκε ως κλάψα ή ο,τιδήποτε άλλο δε με αφορά. Έχω μάθει να μιλάω, κάποιοι άλλοι που έχουν καλές δημόσιες σχέσεις και συμβουλάτορες ενδεχομένως να μην έλεγαν τίποτα και να το έκαναν γαργάρα. Εγώ ένιωσα πολύ αδικημένος εκείνη την στιγμή και μίλησα...Αυτό ήταν μια προσωπική μου εσωτερική ανάγκη. Έχω μάθει στην ζωή μου όταν κάτι με καταπιέζει και με ζορίζει θα βγω να το πω, κι αυτό έκανα».

Θεωρώ πως είστε ένας άνθρωπος εύστροφος, ατακαδόρος, γνώστης της επικαιρότητας και ταυτόχρονα δεν είχατε ψωνιστεί από το γυαλί. Η συμβίωση σας στα πάνελ σας αδικούσε;

Χαμογελαστός όπως πάντα
 «Όταν πηγαίνεις σε μία εκπομπή να δουλέψεις στο πάνελ ξέρεις από την αρχή ότι ο ρόλος σου θα είναι δευτερεύον και ότι πρέπει να προσαρμοστείς σε αυτό που ζητάει το πάνελ. Άλλο είναι αν πας σε ένα πάνελ πολιτικής εκπομπής και άλλο να πας στο πάνελ της Μενεγκάκη εκεί λοιπόν οφείλεις να κάνεις συγκεκριμένη δουλειά αφού σε παίρνουν γι’ αυτό το λόγο. Οφείλεις να είσαι (μέσα σε εισαγωγικά) χαβαλές, λίγο χαζοχαρούμενος να κάνεις πράγματα που δεν είναι ο εαυτός σου απαραίτητα...Θεωρώ ότι οφείλεις να προσαρμόζεσαι. Από την άλλη τα πάνελ έχουν κάνει πολύ κακό στην τηλεόραση γιατί οι άνθρωποι σε αυτά αναγκάζονται να κάνουν πράγματα τα οποία δεν τους χαρακτηρίζουν. Όμως δεν υπάρχει και ο χρόνος να αρθρώσεις λόγο μέσα σε όλο το χαβαλέ μια κουβέντα εσύ, μια κουβέντα ο άλλος...και τα πάντα χρησιμοποιούνται στις εκπομπές για να γεμίζει το πλατό. Για παράδειγμα ένα πάνελ με πέντε άτομα όταν παίζει ένα τραγούδι όλοι δείχνουν να διασκεδάζουν, όταν μιλά η παρουσιάστρια πρέπει να δείχνουν πως παρακολουθούν με προσοχή και να κοιτάνε εκστασιασμένοι. Αν θες είναι υποτιμητικό για έναν άνθρωπο που έχει μια άποψη και θέλει να την εκφράσει αλλά από την άλλη είναι μια δουλειά. Από την στιγμή που στο εξηγούν από την αρχή και συμφωνείς, τότε παίζεις με αυτούς τους κανόνες.


Αν άνοιγε το Άλτερ αύριο θα γυρνούσατε; (ίσως σε κάποια νευραλγική θέση);

«Εδώ θα μπορούσα να σου πω πως σε μία υποθετική ερώτηση δεν μπορείς να απαντήσεις με μια υποθετική απάντησης. Αλλά αυτός είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος για να ξεγλιστρήσει κάποιος... Αν όμως άνοιγε το Άλτερ αύριο θα πήγαινα αν υπήρχαν οι προϋποθέσεις που υπήρχαν τότε. Δηλαδή να είχαμε ελευθερία έκφρασης και λόγου, να είχα τους συνεργάτες μου (την ομάδα μου την τότε) και να υπάρχει κυρίως αυτό -που στο τέλος έπαψε να υπάρχει- ένα concept, ένα πλάνο που θα λειτουργούσαμε βάσει αυτού το οποίο όμως θα έβγαζε νέα πράγματα και θα προκαλούσε την όρεξη για δουλειά. Δυστυχώς αυτό που λείπει σήμερα από την τηλεόραση είναι το όραμα. Όλοι κάνουν κάτι απλά για να το κάνουν. Ας πούμε κάνουν μια εκπομπή για να γελάνε και ρωτάνε κάποιοι, πως θα το κάνουμε αυτό για να πάρουν την απάντηση, έλα μωρέ το βρίσκουμε..Δεν κάθεται κανείς πλέον να πει ένα μήνα πριν, παιδιά κάνουμε αυτήν την εκπομπή, πως θα την στήσουμε, πως θα είναι το στούντιο, αν θα έχει κοινό, πως θα πηγαίνεις στο κοινό...όλα πια στο πόδι γίνονται και καμιά φορά οι άνθρωποι που είναι πίσω από τις κάμερες και ετοιμάζουν τις εκπομπές είναι άσχετοι...Για να μη σου πω για τους διευθυντές προγραμμάτων, οι οποίοι το μόνο καλό που έχουν να κάνουν είναι να πηγαίνουν στο εξωτερικό και να βλέπουν ταινίες»


Οι εκπομπές σας έχουν διαδραστικά στοιχεία στο ραδιόφωνο και φέτος από την συχνότητα του sfera 102,2 αλλά και από τις προηγούμενες θέσεις.  Αυτό φαίνεται από τους πιστούς ακόλουθους σας σε κάθε ραδιόφωνο...Πως το εξηγείτε;

«Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό το πράγμα, αλλά αυτό που μπορώ να σου πω είναι τι κάνω εγώ στις δουλειές μου…Καταρχάς αυτός που ακούς στο ραδιόφωνο είμαι εγώ στην καθημερινότητα μου. Δεν προσποιούμαι. Αν είμαι «φορτωμένος» θα βγω έτσι δεν μπορώ να φοράω προσωπεία...Είμαι ειλικρινής. Ποτέ δεν έχω βγει να πω κάτι το οποίο δεν πιστεύω ότι δεν ισχύει ακόμη αν πρόκειται για χορηγούς (την έχω πατήσει). Είμαι αληθινός, αυτό που αισθάνομαι, αυτό που σκέφτομαι, αυτό βγάζω στο ραδιόφωνο. Από την άλλη έχω πάρα πολύ αγάπη για την δουλειά μου».


Η συμβίωση με την Ναταλία Γερμανού στον αέρα του sfera φαίνεται πως κερδίζει το στοίχημα της ακροαματικότητας...Στοιχεία της συνταγής είναι ότι δεν προσποιείστε μπροστά από τα μικρόφωνα για να γίνετε αρεστοί και ξετυλίγετε απλά τον εαυτό σας;
Με το ραδιοφωνικό του άλλο μισό...την Ναταλία Γερμανού

«Οι εκπομπές που κάνω τώρα με την Ναταλία (σ.σ Γερμανού) είναι πάρα πολύ οργανωμένες. Δεν μπαίνουμε μέσα στο στούντιο και λέμε...αχ τι θα πούμε τώρα..κάτσε να ανοίξω το ίντερνετ. Όχι, υπάρχει σκαλέτα, οργάνωση...που θα πέσει...τι...είναι όλα φτιαγμένα. Η προετοιμασία γίνεται 15 ημέρες πριν ξεκινήσει η εκπομπή στο στούντιο. Βέβαια επειδή πλέον υπάρχει μια ροή μπορείς να φύγεις σε κάποια σημεία και να τα δέσεις με την επικαιρότητα. 


Με την Ναταλία Γερμανού σε εκδήλωση για το sfera 102.2

Με την Ναταλία έχουμε μια χημεία και αυτό αντανακλάται από τις εκδηλώσεις αλλά και δηλώσεις του κόσμου. Αυτό που έχω να πω στα νέα παιδιά που ξεκινάνε τώρα είναι να αγαπήσουν την δουλειά τους και να την ψάξουν, δεν έχει σημασία τι θα κάνουν αλλά πως θα το κάνουν...Ας πούμε εγώ θεωρώ απαράδεκτο ένας παραγωγός ραδιοφώνου να μην ξέρει να κάνει κονσόλα, τι κάνουν τα κουμπιά μπροστά από τον ηχολήπτη. Μπορεί να μην τα πατήσεις ποτέ».


Από ιδεολόγος  εργένης ξαφνικά πρότυπο οικογενειάρχη και χαζομπαμπάς...Ανατρεπτική η ζωή εε;
Από συνέντευξη που είχαν δώσει στο ένθετο της Real News
«Κοίτα να δεις, όλα τα πράγματα έχουν και μια ημερομηνία λήξης δηλαδή αν τώρα στα 43 γύρναγα στα μπαράκια το βράδυ για να βρω γκόμενα, να κάνω one night stand θα ήμουν γελοίος. Άσε που τώρα αν ξενυχτήσω θα είμαι άρρωστος για 2 ημέρες...Όλα κάνουν έναν κύκλο. Ωστόσο παρότι παντρεμένος εξακολουθώ να είμαι κατά του γάμου... Ένας άνδρας πρέπει να το πάει όσο πιο αργά μπορεί στη ζωή του για πολλούς λόγους. Ένας εκ των οποίων να έχει γυρίσει και να έχει δει τι γίνεται στη ζωή γύρω του και να έχεις χορτάσει.
Δεν μπορείς αν δεν έχεις εμπειρίες να πεις παντρεύομαι, στα 25 σου να έχεις ένα παιδί και να μην έχεις καταλάβει εσύ ο ίδιος τι είναι η ζωή. Στα 30 σου θα είσαι «μπουκωμένος».
Τώρα που υπάρχει και η οικονομική κρίση πρέπει κάποιος να σκεφτεί 2 φορές αν θα παντρευτεί και θα κάνει οικογένεια γιατί τα πράγματα δεν είναι όπως ήταν τα προηγούμενα χρόνια που δουλεύανε και οι δύο στο σπίτι. Το να γίνεις πατέρας είναι ζόρικο πράγμα, είναι δύσκολο.
Σε ότι αφορά την δική μου την περίπτωση, εντάξει, το είχα εκθέσει το κορίτσι. Είναι και μια κοπέλα που δεν βρίσκεις εύκολα και για μένα είναι η ξεχωριστή»


Καλή σύντροφος είναι το συνώνυμο της ευτυχίας;.
«Ναι! Γιατί είναι αυτή που νοικοκυρεύει τη ζωή σου επειδή σε νοιάζεται».

Αν η μικρή θα θελήσει να ακολουθήσει αύριο-μεθαύριο τα χνάρια του μπαμπά στα Μέσα θα την προτρέπατε να το κάνει ή φοβισμένος από αυτά που έχετε υποστεί εσείς θα την αποτρέπατε;

«Καταρχάς δημοσιογράφος δεν υπήρξα ποτέ , ούτε δήλωσα. Είμαι ένας ραδιοφωνικός παραγωγός που απλά πέρασα ένα φεγγάρι από την τηλεόραση. Η λέξη δημοσιογράφος φοριέται πάρα πολύ τώρα. Είναι κάποιοι σε ένα πάνελ και συστήνονται δημοσιογράφοι... Όχι, δεν είναι αυτοί που λένε σαν είδηση ότι χώρισε η Δούκισσα Νομικού με τον Χρήστο Χολίδη. Είναι αυτοί που έχουν κάνει ρεπορτάζ στο δρόμο, που έχουν σφαιρικές γνώσεις και απόψεις για τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας και τα αποδίδουν με τρόπο κατανοητό για όλο τον κόσμο.   
Σε ότι αφορά την κόρη μου θα κάνει ό,τι θέλει αυτή, ό,τι την ευχαριστεί. Αν της πω μη γίνεις δημοσιογράφος μπορεί να γίνει μόνο και μόνο για να την σπάσει σε εμένα... (είναι και Λέων και είναι αντιδραστικό σα ζώδιο).
Αν θα ήθελε να κάνει κάτι και να ακούσει τη συμβουλή μου πολύ ευχαρίστως. Θα της την έλεγα αν με την εμπειρία μου καταλάβαινα ότι τις λέγανε μαλακίες μόνο και μόνο για να μη χάσει το χρόνο της άδικα και να μη φθαρεί. Αλλά όπως και να έχει η απόφαση είναι δική της.

Ο κόσμος πως αντιδρά στο εύστροφο χιούμορ;

 «Εμείς πάντα θέλουμε έξυπνους ακροατές, αλλά δεν τους έχουμε πάντα. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ακούνε ραδιόφωνο μόνο για να ακούσουν ένα τραγούδι, υπάρχουν άτομα που ακούνε ράδιο για να ακούσουν μια έξυπνη ατάκα για να γελάσουν...Με έχουν κατηγορήσει πολλές φορές ως σεξιστή, φαλοκράτη... αλλά αυτό είναι ένα μέρος του concept. Μπορεί αυτοί που με κατηγορούν να νομίζουν πως πηγαίνω σπίτι μου και λέω στην γυναίκα μου : “ Άντε μωρή σκάσε εγώ είμαι ο άνδρας του σπιτιού” ή “Πλύνε τα πιάτα και σιδέρωσε κανένα πουκάμισο να νιώσεις λίγο γυναίκα” ,αυτό δεν συμβαίνει σε καμία των περιπτώσεων. Δυστυχώς όμως υπάρχουν ακροατές που ακούνε κακόπιστα, θεωρούν πως αυτό που λες αυτό είσαι κιόλας. Έχω πει πολλές φορές στον αέρα απευθυνόμενος σε ακροατή πως αν εσύ δεν μας θες για παρέα σου εμείς δεν θέλουμε ακροατές σαν κι εσένα που δεν μας αντιλαμβάνεσαι. Από την εμπειρία μου σας λέω πως οι καλοπροαίρετοι ακροατές αν ακούσουν κάτι καλό θα το πάνε από μόνοι τους λίγο παρακάτω και θα μας βοηθήσουν και για την εκπομπή αλλά και να σκεφτούμε ίσως κάτι που δεν είχαμε (σ.σ σκεφτεί) μέχρι εκείνη την στιγμή. Ο καλός ακροατής δίνει διαδραστικότητα στο ραδιόφωνα. Δεν μπορείς να έχεις όμως εύστροφους ακροατές πάντα, όπως δυστυχώς δεν υπάρχουν και εύστροφοι ψηφοφόροι (ευτυχώς για τους πολιτικούς) και δεν έχεις εύστροφους ανθρώπους συνέχεια γύρω σου».


Αν σε ένα κανάλι ήσασταν ο διευθυντής ειδήσεων θα προτιμούσατε να μεταφέρετε τις ειδήσεις στον κόσμο με χιούμορ και ειρωνεία (σ.σ σε πολιτικά πρόσωπα και άλλα της επικαιρότητας) για να γίνουν πιο κατανοητές οι ειδήσεις  ή θα επιλέγατε την προβλεπόμενη σοβαροφάνεια;

«Καταρχάς αυτή η προβλεπόμενη σοβαροφάνεια έχει βλάψει την κοινωνία διότι έχει δημιουργήσει ανθρώπους που κοιτάνε το περιτύλιγμα και όχι το είναι. Όταν τόσα χρόνια παρουσιάζεις ειδήσεις με σοβαροφάνεια φτιάχνεις ένα κοινό που θέλει να ενημερώνεται με αυτό τον τρόπο. Το κοινό θέλει να βλέπει τους διάφορους γελοίους τύπους που μόλις κλείσουν τα φώτα είναι απίστευτοι Καραγκιόζηδες (και το λέω αυτό επειδή του έχω δει από κοντά) που εγώ προσωπικά δεν θα τους διέθετα ούτε 30 δευτερόλεπτα από τη ζωή μου.
Τώρα σε ότι αφορά το δελτίο δεν νομίζω να χωράει σάτιρα γιατί η ενημέρωση είναι φαιδρή σε πολλά επίπεδα από μόνη της. Για παράδειγμα πώς να σατιρίσει κανείς την δήλωση του Άδωνι “η τρόικα θα μου πάρει την δόξα με τις απολύσεις”  Και επέτρεψε μου ένα σχόλιο πάνω σε αυτό δεν μπορεί ο Άδωνις που φανατίζεται και υποστηρίζει όλα αυτά που κάνει να μην έχει αντιληφθεί ότι είναι αναλώσιμος. Θα τον χρησιμοποιήσουν και θα τον πετάξουν. Αν το σκεφτεί ίσως προβάλει και αντιστάσεις...
Πάντως κανένα δελτίο δεν μπορεί να γίνει με σατυρικό τρόπο. Αυτό είναι προνόμιο καθαρά του ραδιοφώνου. Και αν δεις τις δημοσκοπήσεις θα παρατηρήσεις πως ο κόσμος το εμπιστεύεται σε μεγαλύτερο ποσοστό ως Μέσο ενημέρωσης απ’ ότι την τηλεόραση»

Με ποιους θα στελεχώνατε το δελτίο;
«Σίγουρα με κανέναν από αυτούς που τα παρουσιάζουν σήμερα. Σκέψου μόνο την Τρέμη να πει τις ειδήσεις διαφορετικά. Δεν θα της πήγαινε καθόλου και θα δεν θα το ήθελε και η ίδια. Ωστόσο θα το στελέχωνα με νέους ανθρώπους που δεν έχουν βαρίδια από το παρελθόν. Ο τηλεθεατής δεν μπορεί να δει κάποιον να ειρωνεύεται το σύστημα αν ο ίδιος είναι ενταγμένος με τα μπούνια στο σύστημα».

Αν ξέρατε πως οι πολιτικοί αρχηγοί σας ακούνε στο ραδιόφωνο τι θα τους λέγατε;

«Θα τους έστελνα έναν χαιρετισμό με αρκετή δόση ειρωνείας του στυλ «Οι 3 σωτήρες που μας ακούνε από το Μαξίμου σχεδιάζουν την επόμενη καταστροφική κίνηση σε βάρος της χώρας μας ή εμείς θα είμαστε εδώ και σας ακούμε να μας πείτε τα νέα μέτρα ή ακόμη Κλείστε οι υπόλοιποι ακροατές το ραδιόφωνο  ή αλλάξτε αμέσως σταθμό γιατί μας ακούμε από το Μαξίμου ή επειδή ο σταθμός μας είναι πολύ δημοκρατικός δε σας πάει στο Μαξίμου να μας ακούτε σας παρακαλώ αλλάξτε αμέσως σταθμό» σίγουρα όμως δεν θα έλεγα ότι είναι τιμή μας πως μας ακούνε αυτοί.


Μια προσπάθεια όπως αυτή της Έδρας με την παναττική αθλητική διοργάνωση για Α.με. Α θα έπρεπε να είναι στα δελτία ειδήσεων για να αποτελέσει ένα ξεχωριστό μήνυμα ελπίδας;
«Ναι, θα έπρεπε να προβάλλεται παντού και όχι μόνο στα δελτία ειδήσεων. Γιατί ιδίως σήμερα που όλοι χύνουν κορκοδειλίσια δάκρυα για τα κακόμοιρα παιδιά ή τους άτυχους ηλικιωμένους... Πρέπει να γίνουν δραστικοί. Γιατί όταν βοηθάς κάποιον είναι καλό για σένα σε πολλά επίπεδα. Τώρα που θα πλησιάσουν οι γιορτές θα τρέξουν όλοι για επικοινωνιακούς λόγους να δείξουν ότι ενδιαφέρονται για τα παιδιά με τις ειδικές ανάγκες...Αν ήμουν υπουργός Υγείας εγώ θα ντρεπόμουν να πήγαινα μόνο για φωτογραφίες. Θα ήμουν εντάξει με την συνείδηση μου μόνο αν πήγαινα σε Νοσοκομεία και  ιδρύματα 3-4 φορές το χρόνο χωρίς κάμερες. Τώρα κάνουν ξαφνική έφοδο σε Νοσοκομεία και περιμένουν οι κάμερες στην πόρτα. Δυστυχώς αντί να είναι στα γραφεία τους και να δουλεύουν κάνουν βόλτες από το πρωί μέχρι το βράδυ στα κανάλια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου