Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ο Αλέξης και ο Λάζαρος ένωσαν όνειρα, φωνές και κιθάρες και ιδού το αποτέλεσμα... Ένα εξαιρετικό ντουέτο...Δυναμώστε την ένταση και απολαύστε το!

Ο Λάζαρος και ο Αλέξης με φόντο την λίμνη της Καστοριάς
«Εμένα η ζωή μου ένα όνειρο μισό, εσένα η δική σου θαύμα καθημερινό ,Εγώ γεννάω μπόρες κ είναι φίλος μου ο βοριάς ,εσύ φυσάς τα σύννεφα και χάνονται μεμιάς ...Αχ από μένα μη ζητάς πολλά , η καρδιά μου ζει σ'απάτητα βουνά», τραγουδάνε από κοινού οι δύο νεαροί καλλιτέχνες από την Καστοριά Αλέξανδρος Γούδας και Λάζαρος Καψιμάλης....
Το τραγούδι τους «Αγεφύρωτο» διακρίνεται για την δυναμικότητα του και ταυτόχρονα υποδηλώνει πως οι νέοι άντρες είναι πιο μοναχικοί και ευαίσθητοι και οι σκέψεις τους κουβαριάζονται με τα συναισθήματα τους...»σ’ απάτητα βουνά».
Μακρυά από τα αστικά κέντρα κάνουν πράξη τα όνειρα τους 

Οι δύο νεαροί που βρίσκονται μακριά από τα αστικά κέντρα και συγκεκριμένα στην ακριτική Καστοριά δείχνουν με τη μουσική τους πως η κρίση δεν είναι δυνατή να τους λυγίσει τα όνειρα.

Παίρνοντας στοιχεία από ήχους παραδοσιακούς και χαράζοντας τις νότες στις ελπίδες που τρέφουν για τη ζωή και το αύριο, πήραν τις κιθάρες τους και ένωσαν τις φωνές τους πλάι στη λίμνη της Καστοριάς... Το αποτέλεσμα εξαίσιο...Ακούστε το...!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου