Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Η Wonder Woman είναι Ελληνίδα και είναι η Έλβη Μιχαηλίδου


Το κορίτσι θαύμα που παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει παίξει σε 4 videoclips ασκεί του λειτούργημα της δημοσιογραφίας, τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Και Μέσων Ενημέρωσης στο Καποδιστριακό

Έχει πρωταγωνιστήσει στα εξής βιντεοκλίπ: στο «γυρίσματα» της Δέσποινας Βανδή, στο «Δε με παίρνει» του Γιάννη Πλούταρχου και στο «Κάτι δυνατό» του Μιχάλη Χατζηγιάννη.  Στο καινούργιο τραγούδι του Κωνσταντίνου Γαλανού που λέγεται  «Εδώ θα κοιμηθώ».»

«Η εμφάνιση μου είναι ένα αβαντάζ»

«Τον άντρα τον θέλω μάγκα με την καλή έννοια, τσαμπουκά, να έχει λόγο»

«Είμαι ορκισμένη ξανθιά»

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο

Το κορίτσι θαύμα υπάρχει και είναι Ελληνίδα… Πρόκειται για την Έλβη Μιχαηλίδου η οποία με ό,τι και αν καταπιάνεται το φέρνει σε πέρας με απόλυτη μάλιστα επιτυχία.
Την συνάντησα πριν από λίγες ημέρες στο πλαίσιο ενός άλλου θέματος…
Μιλήσαμε ανταλλάξαμε στοιχεία, αλλά μέχρι εκεί. Κάποια στιγμή -και σε ανύποπτο χρόνο- όταν χάζευα τραγούδια στο youtube μου φάνηκε ότι την είδα στο «Κάτι δυνατό» του Χατζηγιάννη…Στην αρχή το απέδωσα σε κάποια ομοιότητα, αλλά όσο κοιτούσα το βιντεοκλιπ αντιλήφθηκα πως ήταν η ίδια…
Εν τω μεταξύ η Έλβη είναι συνάδελφος και δουλεύει στο «Μίλα» στο Star… οπότε όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς…αιφνιδιάστηκα ευχάριστα όταν την είδα στο κλιπ.
Την ρώτησα και μου επιβεβαίωσε πως είναι αυτή, αλλά μου αποκάλυψε πως έχει πάρει μέρος και σε άλλα βιντεοκλιπς.
Όσο συζητάγαμε εισέπραττα πως επρόκειτο για ένα κορίτσι με πνεύμα ανήσυχο που κόντρα στα σημεία των καιρών επιβιώνει κάνοντας τα πάντα με μεράκι.
Παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει καταφέρει και έχει τελειώσει στην ώρα της την σχολή της, το τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης στο  Καποδιστριακό με βαθμό Λίαν Καλώς… παρακαλώ.
Ωστόσο στο ρεπορτάζ του δρόμου -όπου εκεί δεν χωρούν οι βαθμοί και οι συστημένες επιστολές – είναι άψογη και ιδιαίτερα μαχητική και αυτό που μ’ αρέσει είναι ότι δεν φοβάται να «τσαλακώσει» τον εαυτό της για να βγει το θέμα όπως πρέπει.

Από την άλλη είναι ένα κορίτσι που δεν είναι καν 25 χρονών δουλεύει στην τηλεόραση, κάνει βιντεοκλίπ φωτογραφήσεις κλπ και δεν έχει καβαλήσει το καλάμι. Και δεν σας κρύβω πως κι αυτός είναι ο λόγος που την κάνω συνέντευξη.
Ένα κορίτσι νέο, μαχητικό με όνειρα θα πρέπει να είναι για όλους ένα πρότυπο…
Άλλες θα πάταγαν στην ομορφιά τους για να προβιβαστούν στο επόμενο επίπεδο και να μείνουν για πάντα εκεί…αφού τα πόδια τους θα είναι μια ζωή πήλινα και δεν θα μπορούν να τρέξουν.
Η Έλβη με γνώμονα τα όνειρα της και με όπλα τις δυνάμεις της χαράζει το δικό της δρόμο…
Την ίδια ώρα, δεν παύει να είναι ένα κορίτσι που ζει την αγνότητα της ηλικίας της.
Μάλιστα η μεγάλη της αγάπη δεν είναι άλλη από το ποδόσφαιρο. Η ίδια δεν έχει χάσει ούτε έναν αγώνα εντός έδρας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου…
  
Εντυπωσιάστηκα κοιτώντας το βιογραφικό σου…Θα έλεγε κανείς πως είσαι το κορίτσι θαύμα. Σπουδές, γλώσσες, προϋπηρεσία στο χώρο των Media και δεν είσαι καν 25 χρονών…Πως τα έχεις καταφέρει έως τώρα; Προσηλώνεσαι στους στόχους σου ή έρχονται όλα από μόνα τους λες και είσαι στον αυτόματο πιλότο;

«Γενικά είμαι ανήσυχο πλάσμα, δεν κάθομαι σε ησυχία, δεν μου αρέσει να τεμπελιάζω. Κυνηγάω τα πράγματα και προσπαθώ να εστιάζω στους εκάστοτε στόχους μου και να τους πλησιάζω όσο το δυνατόν περισσότερο».

 Κεφάλαιο: Δημοσιογραφία - Ρεπόρτερ

Την στιγμή του "καθήκοντος" 
Αλήθεια η δημοσιογραφία πως προέκυψε; Ήθελες από μικρή να γίνεις ρεπόρτερ;
«Από μικρή μου άρεσε ο χώρος των ΜΜΕ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είχα μια ιδιαίτερη έφεση να γίνω ρεπόρτερ -που σημειωτέον δεν έχω ουσιαστικά γίνει ακόμα- (χαχα). Πάντα με γοήτευε η τηλεόραση που είναι και το μέσο με το οποίο θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να ασχοληθώ στο μέλλον».

Θυμάσαι την πρώτη ημέρα σου στη δουλειά; Αλήθεια σε ποιο Μέσο ήταν;
«Η πρώτη μου μέρα σε δουλειά στο χώρο ήταν σε ένα δοκιμαστικό νεανικό πρόγραμμα του Καναλιού 9 που ζητούσε νέους παρουσιαστές πριν 2μιση χρόνια περίπου. Βγάζαμε τότε καθημερινή ζωντανή εκπομπή και ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό για κάποιον που δεν το έχει ξανακάνει. Μάλιστα, μακάρι να μπορούσα να ξανακάνω και κάτι τέτοιο και τώρα ! Η μεγαλύτερη έκθεσή μου σε κοινό έγινε στο ξεκίνημα, λοιπόν! Αμέσως μετά έκανα την πρακτική μου στην ΕΡΤ, η οποία όπως και να το κάνουμε αποτέλεσε μεγάλο σχολείο».

Το πρώτο σου ρεπορτάζ;
«Ήταν στην ίδια εκπομπή στο κανάλι 9. Είχα κάνει ένα ρεπορτάζ γύρω από τις δύο μεγάλες εταιρείες-αντιπάλους στο χώρο των κόμικς, την DC και την MARVEL .. Ένα θέμα που μου άρεσε πολύ, γιατί μου αρέσουν τα κόμικς»!

Τι σημαίνει να είναι κανείς ρεπόρτερ του πεζοδρομίου;
«Δεν έχω ακόμα την εμπειρία για να σου απαντήσω. Μου φαίνεται όμως αρκετά δύσκολο ίσως γιατί το θεωρώ περισσότερο υπεύθυνο απ’ ότι νομίζουν πολλοί…»

Υπήρχαν στιγμές που ήθελες να τα παρατήσεις όλα και να κάνεις κάτι άλλο;
Σημαντική στιγμή της...Η ορκωμοσία της
«Καταρχάς πρέπει να σου πω, ότι περισσότερο έχω ασχοληθεί με αυτό το «κάτι άλλο» που λες παρά με την δημοσιογραφία ! Έχω δουλέψει επί 3 χρόνια ως διακοσμήτρια σε μεγάλη αλυσίδα ένδυσης. Και ήμουν μάλιστα και πολύ καλή ! 

Τώρα όσον αφορά τη δημοσιογραφία, είμαι  σίγουρα πολύ μικρή για να έχω διάθεση να τα παρατήσω αλλά φαντάζομαι θα εννοείς λόγω των συνθηκών ανεργίας που υπάρχουν στο χώρο και τις οποίες έχω βιώσει και εγώ. Θα το παλέψω. 


Θα μπορούσα να με φανταστώ να ασχολούμαι και με το τομέα των δημοσίων σχέσεων πάντως. Άλλωστε το πτυχίο μου καλύπτει ευρύτερα τον κλάδο της επικοινωνίας».

Συνάδερφοι σου έχουν φερθεί άσχημα πίσω από την πλάτη σου;
«Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. Αλλά και να συμβεί, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι».


Κεφάλαιο - Εμφάνιση

Θεωρείς πως η εμφάνιση σου έχει δώσει ένα επιπλέον αβαντάζ στις δουλειές σου ή ο το αντίθετο;
Μας αποκαλύπτει τι κοιτάει σε έναν άνδρα
«Εκτιμώ πως πρέπει να μου έχει δώσει… Για το αν έχει αποτελέσει κάποτε και μειονέκτημα δεν είμαι σίγουρη. Μπορεί να έχει συμβεί και να μην το έχω καταλάβει».

Σε ενοχλεί που μπορεί να στέκονται στην εξωτερική σου όψη και όχι στα προσόντα σου;
«Σε πρώτη φάση, μοιραία όλοι θα κοιτάξουν την εξωτερική σου εμφάνιση και όχι τα προσόντα σου. Θα με ενοχλούσε να στέκονταν σε αυτό, μόνο αν με γνώριζαν περισσότερο».

Αλήθεια οι άντρες φοβούνται να σε πλησιάσουν;
«Ειλικρινά δε ξέρω. Δε το έχω σκεφτεί πότε έτσι. Λες;»


Έχεις κλάψει ποτέ για άνδρα;
«Αν και ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια λέει σ’ ένα στίχο του "and super girls don't cry..." ναι έχει τύχει να στενοχωρηθώ πολύ. Μου περνάει όμως γρήγορα, είμαι αρκετά σκληρή σε αυτά και βάζω τη λογική μπροστά όποτε χρειάζεται».

Τι κοιτάς σε έναν άνδρα;
«Το πρώτο που κοιτάω είναι το πόσο καθαρό βλέμμα έχει. Τον θέλω μάγκα με την καλή έννοια, τσαμπουκά, να έχει λόγο»!

Θα μου πεις πως η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό και όμως εσύ είχες κερδίσει την πρώτη θέση σε έναν διαγωνισμό Super New Face από την ψηφοφορία κοινού. Πως εντάχθηκες στον συγκεκριμένο διαγωνισμό και γιατί…Και φυσικά θα μας πεις αν περίμενες την 1η θέση ή ξαφνιάστηκες;
Στο Λονδίνο για τον διαγωνισμό που κατέλαβε την πρώτη θέση 
«Ήμουν πάρα πολύ μικρή τότε και αυτό που με συγκίνησε και έλαβα μέρος τότε δεν ήταν το να ανακηρυχθώ το ομορφότερο πρόσωπο αλλά το έπαθλο του διαγωνισμού που ήταν ένα ταξίδι στο Λονδίνο, όπως το περίμενα και ακόμα καλύτερο ! Παραμένει ως τώρα η αγαπημένη μου πόλη ! Την πρώτη θέση δεν μπορώ να πω ότι την περίμενα αλλά ήταν μέσα στα ενδεχόμενα» !

Περνάς ώρες μπροστά από τον καθρέφτη ή όταν νιώθεις οικεία  με το περιβάλλον σου είσαι πιο χύμα..;
«Ανάλογα με το που θα πάω κάθε φόρα… Άλλοτε περνάω ώρες μπροστά στον καθρέφτη και άλλοτε δεν τον κοιτάω καθόλου…»


Είναι αναμφισβήτητα όμορφη 
Πόση ώρα κάνεις για να ετοιμαστείς να πας στη δουλειά σου και πόση ώρα κάνεις για να βγεις έξω;


«Για τη δουλειά είμαι πολύ σβέλτη ! Το έξω… εεέ θέλει το χρόνο του !!!! (χαχα) 

Πάντως είμαι πάντα… Εγγλέζα στην ώρα μου »!

Θα άλλαζες κάτι στην εμφάνιση σου και αν ναι τι θα ήταν αυτό;

«Όχι! Και γενικά δεν είμαι και υπέρ των ψευτικών προσθηκών. Ούτε νύχια ούτε μαλλιά ούτε τίποτα».


Σε ενοχλεί όταν βλέπεις ή συναντάς νεαρές γυναίκες απεριποίητες;

«Δε με ενοχλεί. Ο καθένας όπως αισθάνεται…»






Κεφάλαιο - Μουσική - videoclips

Έχεις συμμετάσχει σε videoclip; Ποια είναι αυτά;
Από το βιντεοκλίπ του Γιάννη Πλούταρχου 

«Έχω κάνει 4 . Είναι το «γυρίσματα» της Δέσποινας Βανδή, το «Δε με παίρνει» του Γιάννη Πλούταρχου και το «Κάτι δυνατό» του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Ήρθε τώρα και το τελευταίο  του φίλου μου Κωνσταντίνου Γαλανού, στο καινούργιο του τραγούδι που λέγεται  «Εδώ θα κοιμηθώ».»

Πως πρόεκυψαν αυτού του είδους οι συνεργασίες;
Με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη...

«Εντελώς τυχαία ! Ήταν όλες είτε ερασιτεχνικές –μιας και δεν είμαι μοντέλο- είτε φιλικές συμμετοχές» !

Ωστόσο στους μικρούς ρόλους των videoclips κινείσαι εξοικειωμένη με το σενάριο…Σου έχει περάσει από το μυαλό να ασχοληθείς πιο ενεργά με την υποκριτική;

Νιώθει εξοικειωμένη με την υποκριτική 
«Η αλήθεια είναι ότι δεν είσαι ο πρώτος που με ρωτάει κάτι τέτοιο! όλοι όσοι τα έχουν δει, μου έχουν πει το ίδιο ! Αυτό με έχει βάλει σε σκέψεις … Άλλωστε είμαι φανατική κινηματογραφόφιλη και όπως καταλαβαίνεις δε θέλει και πολύ !!!... Θα ήθελα να δοκιμάσω στο μέλλον αν βρω την ευκαιρία»!


Ξέρεις τι όμως…θα σου κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Όλα τα κορίτσια που εμφανίζονται στην τηλεόραση σε εκπομπές θέλουν να ασχοληθούν με την ηθοποιία, εσύ γιατί πιστεύεις πως μπορείς να το υποστηρίξεις αυτό το εγχείρημα;

«Εκτός από το ότι το θέλω, νομίζω πως το μπορώ κιόλας ! Δεν είναι το ίδιο πράγμα».

Ποιο από τα videoclip που έχεις γυρίσει ήταν το πιο απαιτητικό;
«Της Βανδή μακράν… Ήταν πολλές ώρες, μέσα στο κρύο και με τακούνια»!

Πριν ασχοληθείς με αυτά πως φανταζόσουν ότι γυρίζονταν;
«Πάνω κάτω ήταν όπως περίμενα ! Ίσως η ώρα που απαιτείται για μια σκηνή δευτερολέπτων να είναι περισσότερη από όσο πίστευα αλλά γενικά κάπως έτσι τα φανταζόμουν τα γυρίσματα».

Κεφάλαιο - Εφηβεία

Σήμερα βλέπουμε τους εφήβους και τα μικρότερα παιδιά καρφωμένα σε οθόνες…Σε ενοχλεί εσένα αυτό;
«Το θεωρώ φυσιολογική συνέπεια της εποχής, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μου αρέσει…»

Εσύ πρόλαβες το παιχνίδι στην γειτονιά;
«Όχι, δεν το πρόλαβα».

Αλήθεια που έμενες όταν ήσουν μικρή;
Εκεί που μένω και τώρα. Στο…. εξωτικό Νέο Ψυχικό !

Έγραφες κασέτες με τραγούδια όταν ήσουν έφηβη;


«Όχι, μόνο έγραφα για μένα αλλά και για τον πατέρα μου. Συλλογές επί συλλογών! έχω και λίγο από το μικρόβιο του ραδιοφωνικού παραγωγού μέσα μου (χαχα)».

Ποιο ήταν το πρώτο τραγούδι που χόρεψες με αγόρι;
«Ειλικρινά, δε θυμάμαι».


Μικρή είχες επιτυχίες και στο στίβο…Σε ποιο άθλημα και τι επιδόσεις είχες;
«Έκανα στίβο από το δημοτικό μέχρι το λύκειο. Το αγώνισμά μου ήταν οι αγώνες ταχύτητας. 50, 100 και σκυταλοδρομία. Έχω πάρει και αρκετά μετάλλια που τα έχω ακόμα».

Και καλλιτεχνική φλέβα παρακαλώ…Πρώτο βραβείο σε καλλιτεχνικούς αγώνες. Τι είχες ζωγραφίσει;
Η ζωγραφιά της που κέρδισε το Α' βραβείο 
«Ήταν οι πανελλήνιοι καλλιτεχνικοί αγώνες και είχα ζωγραφίσει έναν πίνακα με θέμα την αλληλεγγύη ..  Γενικά η ζωγραφική αποτελούσε τρόπο έκφρασης για μένα. Δυστυχώς τελευταία την έχω παρατήσει».

Για να κατακτήσεις τις πρωτιές είχες στερηθεί πράγματα από την εφηβεία σου ή τα παιδικά σου χρόνια που σου έλειπαν;
«Όχι, δεν έχω στερηθεί τίποτα! Συνέβαιναν όλα μαζί, ταυτόχρονα και παράλληλα! Και δεν μιλάμε μόνο για το στίβο ή τη ζωγραφική…Ακόμα και στις Πανελλήνιες που αρίστευσα, το πέτυχα με μέσο όρο διαβάσματος 2 ώρες την ημέρα. Και στο πανεπιστήμιο το ίδιο. Γενικά δεν μου αρέσει να στερούμαι και να καταπιέζομαι»!

Είχες λεύκωμα;
«Έκανα ένα στην ΣΤ δημοτικού επειδή πιθανότατα θα χωρίζαμε στο γυμνάσιο .. Το έχω ακόμα. Πάντως τις περισσότερες φορές έγραφα σε λεύκωμα άλλων»!



Κεφάλαιο - Παραλληλισμός με σήμερα

Υπάρχουν στιγμές που κοκκινίζεις ακόμη και σήμερα…είσαι ντροπαλή πίσω από το δυναμικό χαρακτήρα που έχεις;

Δεν δηλώνει ντροπαλή...
«Δεν θα έλεγα ότι είμαι αυτό που λένε ντροπαλή !Και όσες φορές αισθάνομαι άσχημα ή αμήχανα δεν κοκκινίζω ! Δυσφορώ απλώς»!

Παρέες έχεις κρατήσει τις ίδιες από το σχολείο ή την σχολή;
«Γενικά κάνω πολύ εύκολα παρέες και έχω πολλές. Έχω κρατήσει και κάποιες από το σχολείο».

Έχεις τσακωθεί για έναν άντρα (με φίλες σου);
«Όχι. Ποτέ όμως. Φαίνεται πως καμία δεν έχει το ίδιο γούστο με μένα ! χαχα»

Αν αναλάμβανες αύριο ένα περιοδικό ποικίλης ύλης για ένα μήνα…Ποια θα ήταν τα θέματα σου; Ποιο θα ήταν το πρώτο; Τι έρευνες θα ζητούσες από τους συντάκτες σου να κάνουν…Γενικά πως θα το έστηνες;

«Θα ήθελα να έχει θέματα καλλιτεχνικά και πολιτισμικά κυρίως.. Με ιδιαίτερη έμφαση στη μουσική, που είναι και μεγάλη μου αγάπη !! Μια έντυπη μορφή του MTV ας πούμε θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα ! Γενικά θα μπορούσα να έχω και θέματα περισσότερο γυναικεία όπως μόδα ή shopping rules ή θέματα σχέσεων και lifestyle»!

Υπάρχουν πράγματα που έχεις κάνει και τα έχεις μετανιώσει;
«Για την ώρα δεν έχω μετανιώσει».

Τέλος, θεωρείς πως είσαι η…εκδίκηση της ξανθιάς;

«Δεν ξέρω αν είμαι η εκδίκηση, αλλά ότι είμαι ορκισμένη ξανθιά ό,τι και να λένε για τις ξανθιές, ναι, αυτό ισχύει» ! 


Πληροφορίες για την Έλβη Μιχαηλίδου

Στο ημίχρονο σε αγώνα του Ολυμπιακού στο Καραϊσκάκη 
-Δηλώνει αρρωστάκι γαβρίνα

-Λατρεύει τα τατουάζ (και έχει "χτυπήσει" 7 πάνω της)


-Τρώει οποιοδήποτε ζυμαρικό

- Είναι παρθένος με ωροσκόπο τοξότη


-Η αγαπημένη της πόλη είναι αυτή της Θεσσαλονίκης από την οποία και κατάγεται


- Έχει πάθος με τα ψηλοτάκουνα


-Την ξενερώνει το χυδαίο φλερτ



-Και προτιμά τους μελαχρινούς άντρες



Τα βιντεοκλίπ...που πρωταγωνιστεί

1: Κώστας Γαλανός (2014) - " Εδώ θα κοιμηθώ"



2: Μιχάλης Χατζηγιάννης (2013) - "Κάτι Δυνατό"



3: Γιάννης Πλούταρχος (2013) - "Δεν με παίρνει"




4: Δέσποινα Βανδή (2012) - "Γυρίσματα"

9 σχόλια:

  1. eisai tsokaro mwrh! ai sixtir me thn ka8e xazoksan8ia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μπορούσες να ήσουν και κόρη μου..θέλω να πω έχουμε μεγάλη διαφορά ηλικίας..Σε θάυμαζω γιατί ξέρω την προσπάθεια σου..και μου αρέσει το κλάδος με τα αθλητικά..που και που σε παρακολουθώ..στην Τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειμαι ο άγνωστος Χ που με ενδιαφέρει η σταδιοδρομία σου.. μέχρι στιγμής τα πας περίφημα παντού..μπραβοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την επιβράβευση θα την περνεις κυρίως από τον εαυτό σου μέσα από αυτά που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε χαίρομαι όταν σε βλέπω σαν να ήσουν κόρη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να καταθέσω για τον ισχυρό DR WALE που έσωσε τη σχέση μου. Πρέπει να είμαι ένας από τους λίγους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δείξω και να πω σε κάποιον πόσο ευγνώμων είμαι που κάνω τη Σχέση μου μια μελωδική και ομαλή Σχέση. Προσπάθησα να είμαι πιο θετική για τη σχέση μου με τον φίλο μου, φαίνεται ότι μου πήρε για πάντα. Μια άλλη κυρία πήρε τον αρραβωνιαστικό μου από κοντά μου και μετακόμισαν και οι δύο. Έκλαψα και τον έψαξα να επιστρέψει αλλά αρνήθηκε να δεχτεί τις κλήσεις μου ούτε να επιστρέψει τα μηνύματά μου. Ο φίλος μου μου σύστησε έναν ισχυρό ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος με βοήθησε να κάνω ένα πολύ δυνατό ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον αρραβωνιαστικό μου μέσα σε λίγες εβδομάδες. Έμεινα έκπληκτος και έκπληκτος όταν ο αρραβωνιαστικός μου τηλεφώνησε να με παρακαλέσει για συγχώρεση και όλα αυτά εξαιτίας του ισχυρού ξόρκι αγάπης του DR WALE. Μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τον DR WALE με τους ακόλουθους τρόπους εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα γάμου ή σχέσης. Τα στοιχεία επικοινωνίας του, μπορείτε επίσης να τον καλέσετε ή να του γράψετε μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι προνόμιο να μοιράζεσαι αυτή τη θαυματουργή μαρτυρία στον κόσμο. Ο σύζυγός μου με χώρισε Δεκαπέντε μήνες πριν και έχω γεμίσει τύψεις γιατί δεν ήξερα τι να κάνω για να διορθώσω προβλήματα με τον άντρα μου. Έψαξα για βοήθεια στο Διαδίκτυο για το πώς θα μπορούσα να λάβω βοήθεια στο γάμο μου και ανακάλυψα σπουδαίους μαρτυρητές για τον DR WALE που ήταν προοδευτικός με τα ξόρκια του. Ήρθα σε επαφή μαζί του και ιδού, ο Δρ Γουέιλ, μου είπε ότι θα μου ετοιμάσει ένα ξόρκι που θα φέρει πίσω τον άντρα μου. Ήμουν δύσπιστος, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να συνεργαστώ μαζί του. Αφού δούλεψα με τον DR WALE, μερικές μέρες αργότερα, ο σύζυγός μου μου τηλεφώνησε ότι θα επιστρέψει στο σπίτι και από εκείνη τη μέρα μέχρι σήμερα, ζούμε ειρηνικά. Επιστρέφει τώρα με τόση αγάπη και φροντίδα. Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω όλους ότι αυτός ο μάστορας έχει τη δύναμη να φέρει πίσω τους ερωτευμένους και το πιο εκπληκτικό είναι ότι η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή τώρα, κάθε μέρα είναι ευτυχία και χαρά. και δεν υπάρχει τίποτα σαν να είσαι με τον άντρα που αγαπάς. Θα συστήσω ανεπιφύλακτα το DR WALE σε οποιονδήποτε εκεί έξω που χρειάζεται βοήθεια. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει!!. WhatsApp/Viber/Telegram του: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι θα μπορούσα να είχα κάνει αν όχι ο DR WALE που αποκατέστησε το γάμο μου και έφερε την ειρήνη στο σπίτι μου, θα σας είμαι για πάντα ευγνώμων ΔΡ. Ουάιλ, ο άντρας μου έφυγε για άλλη γυναίκα, με άφησε με τα τρία μας παιδιά, μπερδεύτηκα και ραγισμένη καρδιά παραλίγο να χάσω έναν από τους γιους μου στις διαδικασίες που συζητάω με μια φίλη μου και μου είπε για τον DR WALE και πώς τη βοήθησε στο παρελθόν, οπότε επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια και μου υποσχέθηκε ότι μετά από λίγο μέρες που ο σύζυγός μου πρόκειται να με πάρει τηλέφωνο και να μου ζητήσει συγγνώμη για τη συγχώρεση, πιστεύω πραγματικά σε αυτόν γιατί έχω δει πολλά καλά νέα για αυτόν στο διαδίκτυο, μου είπε τι να κάνω και έκανα ό,τι μου ζήτησε να κάνω, μετά από μερικές μέρες που χτύπησε το τηλέφωνό μου και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν ο σύζυγός μου που άρχισε να τηλεφωνεί και να με παρακαλεί να τον συγχωρήσω για κάθε πράγμα που με έκανε να περάσω, οπότε τον συγχώρεσα και τώρα ζούμε ξανά ευτυχισμένοι, λέω όλα τα ευχαριστώ στον DR WALE. Εδώ είναι οι επαφές του εάν περνάτε από οποιοδήποτε συζυγικό άγχος, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του για λύση και σας υπόσχομαι ότι όλο το πρόβλημά σας θα λυθεί. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί να πονάς στον εαυτό σου, γιατί να αφήνεις την κατάθλιψη να σε καταβροχθίσει όταν μπορείς απλά να επικοινωνήσεις με τον Δρ WALE για να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις.
    Έχετε δικαστική υπόθεση
    Ψάχνουν για προαγωγή
    Θέλετε να κερδίσετε ένα παιχνίδι τζάκποτ Λοταρίας
    Το HIV/AIDS σας μπορεί να θεραπευτεί
    Πάσχετε από εγκεφαλικό
    Πάσχετε από Καρκίνο
    Έχετε χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων
    Θέλετε να διορθώσετε τον κατεστραμμένο γάμο σας
    Θέλετε να φέρετε πίσω τον πρώην εραστή σας
    Έχετε ασθένεια/λοίμωξη που θέλετε να θεραπεύσετε
    Χρειάζεστε θεραπεία για τον ιό του απλού έρπητα 2/ PCOS
    και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.
    επικοινωνήστε με τον DR WALE σήμερα θα φέρω πίσω όλη σας την ευτυχία και θα σας κάνω ξανά ευτυχισμένο.
    Επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber/Telegram του:+2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή