Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Λάζαρος Καψιμάλης στο iDradio.gr : Δεν με ενδιαφέρει να κάνω το hit του μήνα…

Στο δεύτερο mind attack στο iDradio.gr ο νεαρός καλλιτέχνης και μουσικός Λάζαρος Καψιμάλης ήταν ο καλεσμένος μου. Μιλήσαμε για την νέα του δουλειά και τα τραγούδια που του έχει γράψει ο (κοινός με εμένα) φίλος και αδερφός Αλέξης Γούδας, το «Αγεφύρωτο» και το «Σαν την αγάπη μου δεν έχει».  Κατά την διάρκεια της συζήτησης μου αποκάλυψε πως το promotion της δουλειάς του το κάνει  εκείνος, ο Αλέξης αλλά και φίλοι του και κάνεις άλλος, ενώ δεν τον ενδιαφέρει να κάνει το hit του μήνα και μετά να ξεχαστεί.  Στην συνέχεια τον ρώτησα για το Fame Story και τι είχε συμβεί όταν είχε αποχωρήσει αλλά και τι αποκόμισε από αυτό το παιχνίδι, κι αν θα δοκίμαζε σε κάποιο αντίστοιχο τηλεοπτικό μουσικό σόου…Ακούστε το ηχητικό που ακολουθεί από την συνέντευξη που μου έδωσε στο iDradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου