Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Λαμπρινή Μπράμη: Η Ελληνίδα δημοσιογράφος που κάνει καριέρα στο Al Jazeera μιλά στο Πινάκιο

Ο ρόλος του «πρίγκιπα» της για την μετακόμιση στο..Κατάρ

Σαν σε παραμύθι η ζωή της αφού σε λίγες ημέρες περιμένει το πρώτο της παιδί…

   Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο και στο ΠΙΝΑΚΙΟ


Αν έχεις τύχει διάβαινε…αν έχεις όμως και πείσμα μέχρι που μπορείς να φτάσεις; Την απάντηση σε αυτό το γρίφο έχει η Λαμπρινή Μπράμη ακολούθησε το όνειρο της που ήταν η δημοσιογραφία και αυτή την στιγμή κάνει καριέρα στο Al Jazeera Sports.
Η Λαμπρινή μιλάει στο Πινάκιο για την απόφαση της να κάνει αυτό το βήμα που σε άλλους -αν όχι σε όλους εμάς φαντάζει βουνό- για το ρόλο που έπαιξε στην απόφαση της ο «πρίγκιπας» της όπως την αποκαλεί άντρας της, για την εγκυμοσύνη της καθώς σε έναν μήνα θα κρατά στα χέρια της το μωρό της.
Η εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης αλλά και του Τύπου την θλίβει κοιτώντας την από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά.
Δεν το κρύβει ότι της λείπει η Ελλάδα και θα γύριζε αν υπήρχαν οι συνθήκες που θα της επέτρεπαν μια αξιοπρεπή διαβίωση…
Τέλος, θέλω να τονίσω πως αν είχαμε όλοι λίγο από το πείσμα ή το τσαγανό της Λαμπρινής η Ελλάδα θα ήταν μια χώρα πολύ διαφορετική αποτελούμενοι από δυναμικούς ανθρώπους…



Από την Ελλάδα στο Al Jazeera Sports…αυτό το ονειρευόσουν όταν άρχιζες το δημοσιογραφικό σου ταξίδι;

« Σίγουρα δεν το φανταζόμουν αυτό γιατί στην αρχή γράφτηκα στη σχολή δημοσιογραφίας του κ. Σ Μαλέλη (New Media Studies)καθαρά για λόγους ματαιοδοξίας, ξέρεις θα γίνω παρουσιάστρια κλπ. Με τον καιρό όμως υπό τις συμβουλές των καθηγητών μας, και αφού μου έφυγε το "ψώνιο" το αγάπησα πολύ.
Έχω πολύ δουλειά μπροστά μου για να καταφέρω όλο αυτό που ονειρεύομαι, δεν έχω αρχίσει τίποτα ακόμα». 


Πόσο δύσκολη ήταν η μετάβαση κυρίως σε ψυχολογικό επίπεδο;
«Η μετάβαση δεν ήταν καθόλου δύσκολη γιατί στο Κατάρ ήρθα τελείως συνειδητοποιημένη. Ήρθα εδώ και παράτησα κάθε όνειρο μου στην Ελλάδα γιατί ακολούθησα την καρδιά μου και μόνο.
Ακολούθησα τον άνθρωπο μου.
Απλά βλέποντας πως είναι πολύ δύσκολο να κάθομαι σε ένα σπίτι κλεισμένη χωρίς να γνωρίζω κανέναν και να περιμένω πότε θα γυρίσει ο σύντροφός μου από τη δουλειά, αποφάσισα να κυνηγήσω εδώ το όνειρό μου. (Με την πλήρη υποστήριξη του συντρόφου μου)». 

Οι δικοί σου άνθρωποι τι σου είπαν, είχαν αναστολές, σου έλεγαν να μην πας;

«Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν πως ότι αποφασίσω αυτό θα γίνει (είμαι πολύ ξεροκέφαλη) Αλλά από την άλλη όχι ίσα-ίσα με βλέπουν ευτυχισμένη και αυτό τους αρκεί». 


Αλήθεια πως άρχισες την καριέρα σου…Από ποιο Μέσο  αλλά και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημοσιογραφία…
«Καταρχάς να σας ενημερώσω πως έχω τελειώσει Ιατρικά και Βιολογικά Εργαστήρια.Στη σχολή δημοσιογραφίας γράφτηκα τελείως τυχαία . Είδα το διαφημιστικό σποτ της σχολής και είπα θα πάω. Έτσι απλά. 
Η πρώτη μου επαφή ήταν στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης στη σχολή σε διάφορες εκπομπές. 
Μετά για δύο χρόνια ήμουν στο Kontra Channel στο πλευρό του Δημήτρη Μάρκου και σε μια δική μου ιατρική εκπομπή τη "Φυσικά Υγιής».


Τώρα που είσαι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά πως βλέπεις την ελληνική τηλεόραση και τον ελληνικό Τύπο γενικότερα…

«Δυστυχώς στενοχωριέμαι με την κατάσταση γενικά στην Ελλάδα και σίγουρα από αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει εξαίρεση και η Ελληνική τηλεόραση. 
Στενοχωριέμαι γιατί ακόμα και εδώ βλέπεις την νοοτροπία που έχουμε σαν χώρα. Θέλω να πω πως σε μια τόσο άσχημη κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας θα έπρεπε να κάνουμε τα πάντα να ξεφύγουμε έστω και λίγο, να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε την καθημερινότητα μας όσο μπορούμε. Δυστυχώς όμως αυτό που βλέπεις και από την τηλεόραση είναι, να έχουν ρίξει το επίπεδο των εκπομπών και των ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτές.(φυσικά όχι όλες υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, μια από αυτές είναι και η Άννα Μπουσδούκου με την εκπομπή  Σκάι Τώρα) ενώ  κατά τη γνώμη μου,τώρα είναι που θα έπρεπε όλα να αποκτήσουν ποιότητα». 



Αλήθεια θαρρείς πως η ομορφιά σου λειτουργεί και ως διαβατήριο για την δουλειά που κάνεις;
«Δεν θεωρώ πως έχει κάτι το ιδιαίτερο η ομορφιά μου για να πω ότι με βοηθάει, θα σου πω με σιγουριά όμως πως το πείσμα και η αυτό πεποίθηση που έχω σαν άνθρωπος με βοηθάει πολύ, γενικά στη ζωή μου όχι μόνο στη δουλειά μου».


Υπήρχαν στιγμές που έπιασες τον εαυτό σου να έχει ψωνιστεί, ή να έχεις φύγει από τα όρια σου;
«Ουυυυυυυ....αν έχω ψωνιστεί;;;;;;; Ψώνισμένη γεννήθηκα αλλά οι βάσεις από την οικογένειά μου (και ο "πόλεμος" που έδωσε η "κακομοίρα" η μάνα μου)με συνεφέρουν και μου υπενθυμίζουν να προσγειωθώ στην πραγματικότητα». 



Υπήρχαν άνθρωποι που σου φέρθηκαν άσχημα όσο ήσουν στην Ελλάδα;
« Γενικά στη ζωή μου είμαι πολύ τυχερό κορίτσι. Έχω  πάρει απίστευτη αγάπη.
Φυσικά υπήρχαν και άνθρωποι όμως που, όχι, δεν μου φέρθηκαν άσχημα απλά με απογοήτευσαν, όπως και εγώ λογικά θα έχω απογοητεύσει κάποιους.
Για αυτό όμως είμαστε άνθρωποι να κάνουμε λάθη και όσο μπορούμε να βελτιωνόμαστε». 



Λαμπρινή, έχω την αίσθηση πως ζεις σε ένα παραμύθι, βρέθηκες σε ένα από τα κορυφαία δίκτυα της υφηλίου και τώρα περιμένεις και το πρώτο σου παιδί…Έχω άδικο; 


«Δεν έχεις άδικο καθόλου....Τίποτα δεν συγκρίνεται με αυτό που βιώνω (αναφέρομαι στην εγκυμοσύνη).Είμαι πολύ τυχερή γιατί η εγκυμοσύνη μου ξεκίνησε με δίδυμακια (δυστυχώς το ένα δεν τα κατάφερε) και γενικά το πρώτο τρίμηνο ταλαιπωρήθηκα ψυχικά και σωματικά γιατί οι γιατροί όλοι μου έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να επιβιώσει ούτε το δεύτερο, αλλά δεν τους έδωσα σημασία και έτσι με πολύ πίστη και πείσμα επιτέλους μπήκαμε στην τελική ευθεία. Σε ένα μήνα(πρώτα ο Θεός) θα κρατάμε το αγγελούδι μας αγκαλιά».


Θα μας πεις για τον «πρίγκιπα» σου, τον άντρα σου;

«Ο "πρίγκιπας"μου, ακριβώς όπως το λες.
Δε θα σου πω πολλά, θα σου πω μόνο αυτό. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλες οι γυναίκες του πλανήτη να έχουν δίπλα τους έναν τέτοιο Α.Ν.Τ.Ρ.Α.
Έναν άνθρωπο  που θα είναι για αυτες ο Άντρας ο σύντροφος  ο γκομενος, το στήριγμα ο κολλητος....τα πάντα, όπως είναι ο Αλέξανδρος για μένα! !!!»


Πως είναι η διαδικασία να ετοιμάζεις το παιδικό δωμάτιο…τι νιώθεις, τι σκέφτεσαι, τι ονειρεύεσαι;
«Ααααχ το παιδικό δωμάτιο.....δεν υπάρχει τίποτα πιο γλυκό.Τα βλέπεις όλα ροζ και ξυπνάς μονίμως με ένα χαμόγελο». 


Σκέφτεσαι την επιστροφή στην Ελλάδα και αν ναι πως;

«Φυσικά και σκέφτομαι την επιστροφή μου στην Ελλάδα. Όσο καλύτερα και να είναι εδώ οικονομικά και επαγγελματικά, μου λείπει πολύ η Ελλάδα, ο ήλιος μας ή θάλασσα οι φίλοι μου οι άνθρωποι μου τα φαγητά μας όλα. 
Το πώς δεν το έχω σκεφτεί....γενικά δεν κάνω σχέδια, όλα μέχρι σήμερα μου έχουν έρθει πριν προλάβω να τα ζητήσω, οπότε θα το αφήσω και αυτό στην τύχη του». 

Θα γύριζες αν σου έλεγαν πως θα παρουσίαζες μια μεγάλη εκπομπή;
«Θα γύριζα αν έβλεπα πως μπορώ να ζήσω αξιοπρεπώς ανεξάρτητα από το αν θα παρουσίαζα μια εκπομπή η όχι».

Αν  έβαζες έναν τίτλο στην ζωή σου έως τώρα ποιος θα ήταν αυτός;
«Το "αδύναμο αγρίμι και το πείσμα του"»¨.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου