Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Μάνος Βροτζάκης: Ο Personal Trainer των επωνύμων «αποκαλύπτεται» στο Πινάκιο

 «Έχω γίνει δέκτης ανήθικης πρότασης»

«Έχω παίξει σε αρκετά βίντεο κλιπ όπως στο Οκ (Νίνο), Κάνω μια ευχή για αυτό το καλοκαίρι (Ήβη Αδάμου), Πόσο ακόμα (Νίκος Γκάνος) και το πιο πρόσφατο ήταν το Για Σένα(Ελευθερία Ελευθερίου)»


Σίγουρα τραβάει τα βλέμματα…από γυναίκες που κοιτάνε το καλογυμνασμένο του κορμί αλλά και ανδρών από ζήλεια και μόνο. Ο ίδιος σεμνός και προσηλωμένος στην γυμναστική του μιλάει στο Πινάκιο για τις επαγγελματικές του επιτυχίες στο χώρο του  στο personal training αλλά και στο χώρο του μόντελινγκ. Τυχαίο δεν είναι βέβαια το γεγονός που έχει συνεργαστεί με όλους τους καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλά videoclips.
Κυριακή σήμερα και προς τέρψιν του γυναικείου αναγνωστικού κοινού του Πινακίου σας αποκαλύπτουμε τον Μάνο Βροτζάκη… Κορίτσια ιδού ο Μάνος λοιπόν…!


Συνέντευξη : Λευτέρης Χ. Θεοδωρακόπουλος για το Πινάκιο


Μάνος Βροτζάκης…Ποιος είσαι; Τι κάνεις; Συστήσου μας…

«Γεια σας είμαι ο Μάνος Βροντζάκης, μένω στην Αθήνα και εργάζομαι ως Personal Trainer και μοντέλο». 

Τι σημαίνει η γυμναστική για εσένα;

«Η γυμναστική για εμένα είναι ένας τρόπος εκτόνωσης της ενέργειας και διοχέτευσης του άγχους, αλλά και αίσθηση του να έχεις ένα καλογυμνασμένο σώμα, και ευεξίας».

Από ποια ηλικία και έπειτα άρχισες να ασχολείσαι πιο εντατικά με το σώμα σου;

 «Ξεκίνησα κολύμβηση όταν ήμουν 5ετών και συνέχισα σε επίπεδο πρωταθλητισμού για 15 ολόκληρα χρόνια με σκληρές προπονήσεις. Επομένως από πολύ μικρός γυμνάζομαι χωρίς κανένα μεγάλο διάλειμμα, γι’ αυτό και το σώμα μου παραμένει φυσικό». 

Ποια είναι η αγαπημένη σου άσκηση;

Η αγαπημένη μου άσκηση είναι για κάτω κοιλιακούς στο TRX. Είμαι με τα πόδια στο TRX , στηρίζομαι στα χέρια μου και η βασική κίνηση για να δουλέψω τους κοιλιακούς μου να λυγίζω προς το στήθος τα πόδια και να τα τεντώνω. Δύσκολη αλλά αποτελεσματική». 


Ασκείς και το personal training, τι κάνεις ακριβώς;


«Δουλεύω ως Personal Trainer, δηλαδή  είμαι προσωπικός γυμναστής για ανθρώπους που έχουν κάποιο συγκεκριμένο στόχο όπως για παράδειγμα να χάσουν κιλά, να σφίξουν το σώμα τους, ακόμα και να πετύχουν μυική τόνωση ή γράμμωση. Η προπόνηση γίνεται βάση με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του καθενός». 


Σε ποιες ηλικίες απευθύνεσαι;
 
« Σε όλες τις ηλικίες ανεξαιρέτως. Ο καθένας έχει ανάγκη από σωστή γυμναστική και ο καθένας θέλει να πετύχει κάτι για το σώμα του».

Θεωρείς πως η γυμναστική είναι για όλους;

«Όλοι μπορούν να γυμναστούν αρκεί να έχουν όρεξη και ενέργεια μέσα τους. Ακόμα και άτομα που έχουν τραυματισμούς μπορούν να γυμναστούν με το κατάλληλο ασκησιολόγιο που μόνο ένας Personal Trainer μπορεί να δώσει». 

Έχεις επώνυμους πελάτες; Και αν ναι μπορείς να μας τους αποκαλύψεις; Ποιες είναι οι αγαπημένες τους ασκήσεις;

 «Έχω μερικούς ναι. Ένας είναι πολύ γνωστός σχεδιαστής γυναικείων ρούχων και η άλλη είναι γνωστή δημοσιογράφος σε μεγάλο κανάλι. Δεν θα ήθελα να αναφέρω όμως τα ονόματα τους για ευνόητους λόγους. Η αγαπημένη άσκηση του Έλληνα σχεδιαστή ρούχων είναι τα push ups στο Trx, ενώ της δημοσιογράφου ότι έχει να κάνει με κοιλιακούς».

Είσαι και μοντέλο…αλήθεια πως και ήρθες σε επαφή με αυτόν τον χώρο;

«Ήταν πριν 4 χρόνια όπου σκέφτηκα να ασχοληθώ με το modeling, και πήγα σε γνωστό πρακτορείο μοντέλων στην Αθήνα, να με δουν για να μου πουν κιόλας αν κάνω για αυτό το επάγγελμα. Μου είπαν πως κάνω, αλλά πως πρέπει να δουλέψω πάνω σε αυτό, ε, και έτσι ξεκίνησα τα πρώτα μου castings και στη συνέχεια οι πρώτες μου δουλείες σε αυτόν τον χώρο».

 Σε τρόμαξε καθόλου η  ενασχόληση σου με το μόντελινγκ…και το ρωτώ επειδή ήταν κάτι νέο για εσένα;

«Δεν μπορώ να πω πως με τρόμαξε ,γιατί είχα πάρει αρκετές πληροφορίες πριν πάρω την απόφαση να ασχοληθώ με το μόντελινκ, ωστόσο όταν ξεκινάς κάτι καινούργιο είναι λογικό να είσαι κάπως επιφυλακτικός».

Ποιες είναι οι συνεργασίες που έχεις κάνει;
«Μου έχει δοθεί η ευκαιρία να συνεργαστώ με όλους τους Έλληνες σχεδιαστές ρούχων αλλά και μερικούς διεθνούς φήμης. Κάποιοι από αυτούς είναι ο Μάκης Τσέλιος, ο Στέλιος Κουδουνάρης, ο Δημήτρης Πέτρου, οι MiRo, η Patricia Field, Brunello Cuccinelli και πολλοί άλλοι. Έχω συνεργαστεί ακόμα και με πολλά περιοδικά μόδας όπως το Esquire, το Ozon mag. , Nitro mag. , Down Town, Cigar mag. Κλπ».


Ποια έχεις ξεχωρίσει;
 «Από κάθε συνεργασία παίρνω και κάτι διαφορετικό. Είναι διαφορετική εμπειρία και αυτό με κάνει να μην μπορώ να ξεχωρίσω κάποια. 

Έχεις παίξει σε βιντεοκλιπ και αν ναι σε ποιο;

«Έχω παίξει σε αρκετά βίντεο κλιπ όπως στο Οκ (Νίνο), Κάνω μια ευχή για αυτό το καλοκαίρι (Ήβη Αδάμου), Πόσο ακόμα (Νίκος Γκάνος) και το πιο πρόσφατο ήταν το Για Σένα(Ελευθερία Ελευθερίου)».

Υπήρξες δέκτης ανήθικης πρότασης στους επαγγελματικούς χώρους που κινείσαι;

«Έχω υπάρξει, ναι».

Ποιο είναι το πιο ακραίο που έχεις κάνει στο μόντελινγκ;

«Δεν θεωρώ πως έχω κάνει κάτι ακραίο, προς το παρόν». 


Αν σου ζητούσαν να στείλεις ένα μήνυμα για τα μάρμαρα του Παρθενώνα ποζάροντας γυμνός στην Ακρόπολη θα το έκανες;

«Αυτό προϋποθέτει πολλά "αν". Αν ήταν οι επαγγελματικές συνθήκες κατάλληλες, Αν το ένιωθα τη δεδομένη στιγμή που θα μου γινόταν η πρόταση και πολλά άλλα. Δεν είμαι αρνητικός πάντως σε τίποτα».


Σε φοβίζει το παρόν, για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας;

 «Η αλήθεια είναι πως και εγώ μαζί με όλο τον κόσμο έχω τις ανησυχίες μου και τους προβληματισμούς μου, πόσο μάλλον που ανήκω στη νέα γενιά. Παρόλα αυτά όμως, εργάζομαι σκληρά και προσπαθώ πολύ για αυτό , γιατί έχω την ανάγκη να το κάνω. Δεν επαναπαύομαι ποτέ και ευελπιστώ σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας».

Ποιο είναι το μήνυμα του Μάνου προς τους νέους που είναι στα πρόθυρα της κατάθλιψης;

«Εγώ σαν εκπρόσωπος της νέας γενιάς θα παρότρυνα όλα αυτά τα παιδιά που έχουν ανάγκη από δουλειά να ψάχνουν συνεχώς, ακόμα και με μικρή αμοιβή να δέχονται να δουλέψουν. Να μην τα παρατάνε και γενικότερα να είναι αισιόδοξοι παρά τη δυσχέρια που επικρατεί. Keep up guys»!!!

Δείτε τον στα βιντεοκλιπ που έχει παίξει:



https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου