Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Ράγισαν και οι πέτρες στην Κρήτη - Θρήνος σε όλη την Ελλάδα - Στην αγκαλιά της μάνας Κρήτης ο Βαγγέλης Γιακουμάκης



Τα σπλάχνα της άνοιξε η γη της Κρήτης για να δεχθεί μέσα της το αδικοχαμένο παλικάρι, τον Βαγγέλη Γιακουμάκη. Όλη η Ελλάδα θρηνεί και συμπαρίσταται στην οικογένεια του.   
Μοιρολόγια, μπαλοθιές και βαθιά οδύνη συνόδεψαν το λευκό φέρετρο με τη σορό του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη, όταν εξήλθε από το πατρικό σπίτι του πατέρα του.
Εκτός από φίλους και συγγενείς, στο Σελλί έχουν φτάσει εκατοντάδες κόσμου από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, για να πουν το τελευταίο αντίο στον άτυχο Βαγγέλη,  που βρέθηκε μετά από 1,5 μήνα ερευνών, νεκρός λίγα μέτρα μακριά από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, όπου φοιτούσε.
Η εξόδιος ακολουθία ψάλθηκε σε εκκλησία στο Σελλί, γενέτειρα του πατέρα του άτυχου Βαγγέλη, και κατόπιν η ταφή έγινε στο κοιμητήριο του χωριού, στον οικογενειακό τάφο.
Τραγική φιγούρα η μητέρα του Βαγγέλη που λύγισε μόλις αντίκρισε την σορό του πρωτότοκου γιους της. «Παιδί μου, άγγελέ μου, σπλάχνο μου. Για ποιο ταξίδι κίνησες» έλεγε ανάμεσα στα αναφιλητά της η μάνα ενώ ο πατέρας σπάραζε «Γιε μου, παλικάρι μου, πάει το παιδί μου»
Η σορός, στο λευκό φέρετρο, έφτασε στην Κρήτη στις 6:00 το πρωί, στο λιμάνι της Σούδας, και τη συνόδευε μια πομπή 60 αυτοκινήτων καθώς και μεγάλος αριθμός συγγενών και φίλων της οικογένειας Γιακουμάκη, ντυμένοι στα μαύρα και κρατώντας λευκά λουλούδια, μέχρι το πατρικό σπίτι του πατέρα του, στο οποίο έφθασε μετά τις 7:50 το πρωί.
Πηγή: flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου