Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Πάνος Μαλακός: Ο χορευτής της Πάολας εφ’ όλης της ύλης στο Πινάκιο



Τα γοργά αλλά σταθερά βήματα του μέχρι την κορυφή

Αν δει κανείς λίγο πιο φιλοσοφικά την ζωή… θα την χαρακτηρίσει ως έναν χορό…
Με βήματα μπρος και πίσω, αριστερά και δεξιά. Μια παράσταση που απαιτεί συγκέντρωση και σταθερότητα.
Δεν είναι τυχαίο πως ο χορός απαιτεί και συνοδεία, όπως άλλωστε και η ζωή για να την ζήσεις καλύτερα.
 Καβαλιέρος μας σήμερα ένας επαγγελματίας χορευτής ο Πάνος Μαλακός.
Ο Πάνος μας δείχνει τα δικά του βήματα από την Μυτιλήνη μέχρι την πίστα της Πάολα και του Μαζωνάκη με ενδιάμεσους σταθμούς τα θεατρικά σανίδια.
Ενώ στο Πινάκιο αποκαλύπτει ένα από τα όνειρα του που δεν είναι άλλο από το τραγούδι…


Συνέντευξη - Φωτογραφίες:  Λευτέρης Χ. Θεοδωρακόπουλος και Πινάκιο


Συστήσου μας, ποιος είσαι και με τι ασχολείσαι;

«Ονομάζομαι Πάνος Μαλακός κατάγομαι από Μυτιλήνη ζω Αθηνά τα τελευταία 7 χρόνια σπούδασα στην επαγγελματική σχολή Χορού Ραλλού Μανου είμαι δάσκαλος Χορού χορευτής  χορογράφος και ασχολούμαι με το τραγούδι Και θα θελα να το συνδυάσω με το χορό».
Τι σημαίνει για σένα ο χορός;  
Ο χορός είναι τρόπος έκφρασης είναι τα πάντα για μένα… Έχω μάθει να ζω με αυτόν,  η κίνηση του σώματος είναι η έκφραση του λόγου. Ο χορός έχει πολλές έννοιες στον καθένα μπορεί να είναι διαφορετικό».


Πως ασχολήθηκες επαγγελματικά;  Τι ήταν αυτό που σε ώθησε;
«Αρχικά στα 16 μου ξεκίνησα στη Μυτιλήνη κάποια ερασιτεχνικά μαθήματα ως ένα χόμπι αλλά στην συνέχεια γνώρισα τον άνθρωπο που με έκανε να το αγαπήσω και να πιστέψω σε αυτό που κάνω και κατά επέκταση και στον εαυτό μου.
Έτσι λοιπόν ένα καλοκαίρι ξεκίνησα προετοιμασία κάνοντας κάποια μαθήματα  εντατικά σε γοργούς ρυθμούς για να έρθω στην Αθήνα και να δώσω εξετάσεις στο υπουργείο.
Η  πρώτη μου δασκάλα ήταν (και είναι) ο άνθρωπος με ώθησε να προχωρήσω χωρίς να δειλιάσω και να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα. Έτσι τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους…έφυγα απ’ την Μυτιλήνη και έκτοτε είμαι στην Αθήνα και ασχολούμαι  επαγγελματικά με τον χορό. Εδώ αποφοίτησα την επαγγελματική σχολή»! 


Ποια είναι τα επαγγελματικά σου βήματα στον χώρο; Με ποιους έχεις συνεργαστεί;

«Έχω χορέψει σε διάφορες ομάδες σύγχρονου  Χορού  
Η πρώτη  μου επαγγελματική παράσταση ήταν με την ομάδα migma στο ΘΕΑΤΡΟ ΠΚ του Παύλου Κουρτίδη  στην συνέχεια με την ομάδα «Μυία» την Άννας και Γαβριέλας Αλιφαντακη. Έπειτα συνεργάστηκα με διάφορες ομάδες .
Έχω πάρει μέρος σε βίντεο κλιπ όπως του Γιώργου Μαζωνάκη, της Κατερίνας Νακα, της Πέγκυς Ζήνα και του  Πάνου Καλλίδη.
Τα τελευταία δύο χρόνια συνεργάζομαι με τον σκηνοθέτη Κωσταντινο Ρήγα  και χορεύω με τους καλλιτέχνες Μαζωνάκη και Πάολα». 


Στην Ελλάδα θα μπορούσε να δοθεί μεγαλύτερο Βήμα για τον χορό;

«Στην Ελλάδα υπάρχει πόλη μεγάλο ταλέντο στον καλλιτεχνικό τομέα και ειδικότερα στο χορό απλά σαν Έλληνες πρέπει να στηρίξουμε αυτό το είδος τέχνης.
Προσωπική μου συμβουλή στα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τον καλλιτεχνικό τομέα  (είτε αναφερόμαστε για θεατρικό  χορό ή το τραγούδι) είναι να αγαπάνε αυτό  που κάνουν να έχουν πάθος να δουλεύουν σκληρά  και πειθαρχημένα και το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα το θεμιτό».


Θαρρείς πως είναι συνυφασμένος ο πολιτισμός μας και η κουλτούρα μας με τον χορό;

«Είναι αρκετά τα τελευταία χρόνια όμως πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι πιο δυνατή αυτή η σχέση».


Ποια η άποψη σου για το Dancing With theStars; Θα ήθελες να συμμετείχες και εσύ σε αυτό το show;

«Δεν είμαι κατά των τηλεοπτικών σόου και ειδικά του dancing γιατί έχουν μια δυνατή προβολή  προς το χορό.  Απλά εμένα προσωπικά πέρα απ’ τήν προβολή δεν έχουν να μου προσφέρουν κάτι σε καλλιτεχνικό επίπεδο»

Υπάρχουν χορευτές που σε γοητεύουν με την δουλειά τους;

«Ο κάθε χορευτής είναι ξεχωριστός στο είδος του Χορού  που κάνει. Εκτιμώ πολύ το ταλέντο του καθενός».

Θεωρείς πως τα σχολεία θα πρέπει να διδάσκεται ο χορός;
«Φυσικά...θα πρέπει να διδάσκεται και στα δημόσια σχολεία   όπως και στα ιδιωτικά. Κατά την γνώμη μου ο χορός μπορεί να βοηθήσει πολύ σε ένα ανήλικο παιδί στην ανάπτυξη του σώματος του»!

Ο χορός είναι μέσο έκφρασης δυνατών συναισθημάτων; Εσύ έχεις εκφράσει αυτά που νιώθεις με το χορό;
«Φυσικά και είναι το λέω συνέχεια . Κάθε φορά που καλούμαι να εκφραστώ μέσω τη κίνησης και ειδικά του Χορού είναι ένα διαφορετικό».


Υπάρχει περίπτωση μεταπήδησης σου στο τραγούδι;

«Το τραγούδι είναι η δεύτερη αγάπη μου όπως και ο χορός και κάποια στιγμή θέλω να καταφέρω να τα συνδυάσω με τον χορό. Τραγουδάω ερασιτεχνικά από μικρό παιδί αλλά δα με καλύπτει και γι΄αυτο για να αποκτήσω καλύτερη τεχνική ξεκίνησα μαθήματα φωνητικής.
Άλλωστε ….μπορεί και να μεταπηδήσω και στο τραγούδι δε ξέρεις ποτέ πως τα φέρνει η ζωή…! Μάλιστα έχω πάει σε στούντιο και έχω κάνει την πρώτη μου ηχογράφηση για να φτιάξω ένα ντέμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου