Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Πώς θα φτιάξετε μόνοι σας το μαγιάτικο - στεφάνι

Πρωτομαγιά σήμερα και το έθιμο που κυριαρχεί δεν είναι άλλο από το Μαγιάτικο στεφάνι.
Παρότι σήμερα δεν εργαζόμουν στην εφημερίδα δεν απείχα από τα δημοσιογραφικά μου καθήκοντα αλλά αυτή την φορά ήμουν από την απέναντι όχθη αυτή του συνεντευξιαζόμενου.
Όσοι με ξέρετε γνωρίζετε πως  οικογένεια μου διατηρεί στο Περιστέρι 15 χρόνια ένα εκ των κορυφαίων ανθοπωλείων την «Ανθεμόεσσα».
 Έτσι μοιράστηκα τις γνώσεις μου για την κατασκευή μαγιάτικου στεφανιού με τους ακροατές του  Αθήνα 9,84 σήμερα το πρωί αφού με φιλοξένησε στην εκπομπή «Πρωινό Γκάζι» η «οικοδέσποινα» της και εκλεκτή συνάδελφος  Έλενα Μπρέγιαννη.
Συγκεκριμένα με ρώτησε για το μπορούμε να φτιάξουμε ένα στεφάνι αλλά και ποια λουλούδια χρησιμοποιούμε σήμερα.

Ακούστε το ηχητικό που ακολουθεί, αλλά να είστε επιεικείς μαζί μου καθότι η συνέντευξη έγινε 7:15 σήμερα το πρωί …γεγονός το οποίο σημαίνει πως ήμουν αγουροξυπνημένος και χωρίς καφέ παρακαλώ…

Ακούστε το ηχητικό:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου