Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Helena: Η απόφοιτη του Berklee College Of Music της Βοστώνης που μας «κατακτά» με την φωνή της


Σίγουρα αν ζούσε στην αρχαιότητα θα ήταν η Helena που για χάρη της έγινε ο Τρωικός Πόλεμος. Η εξωτερική της ομορφιά αντανακλά αυτό που κρύβει στην ψυχή της και η μελωδία που βγαίνει από την φωνή της σε παρασύρει σε μουσικά μονοπάτια αδιάβατα. Ο λόγος για τηνHelena  (Έλενα) Παναγή η οποία ζει στην Κύπρο και ασχολείται με το τραγούδι. Μάλιστα η ενασχόληση της αυτή μόνο τυχαία δεν είναι αφού η ίδια έχει αποφοιτήσει την  Cyprus Opera Organisation αλλά και το Berklee College Of Music της Βοστώνης. Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για τα όνειρα της, για το πώς σκαρφαλώνει προς την κορυφή, για τους πιο «διαχυτικούς» θαυμαστές της αλλά ακόμη και για τα ψώνια στο χώρο της.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο και στο Πινάκιο
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν φορά ρούχα Pink Heaven

Ελένα Παναγή…ποια είσαι;…Συστήσου μας…

«Είμαι η Helena..Γεννήθηκα στην Λάρνακα της Κύπρου. Η αγάπη μου για το τραγούδι ξεκίνησε από την πολύ μικρή ηλικία των τριών ετών, ενώ για δέκα χρόνια φοιτούσα στην Cyprus Opera Organisation. Έχω κάνει μαθήματα πιάνου, ένα χρόνο μαθήματα Voice Performance στο Berklee College Of Music της Βοστώνης και έχω πάρει το International Baccalaureate από το Pascal English School. H μεγάλη αγάπη μου είναι τα άλογα και η ιππασία».


Helena (Έλενα) είσαι μια νεαρή κοπέλα που ακολουθείς το όνειρο σου που δεν είναι άλλο από το τραγούδι...Όμως οι εποχές αυτές δεν είναι δύσκολες για πρίγκιπες ή αν προτιμάς για πριγκίπισσες;

«Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες ναι αλλά για πριγκίπισσες δεν θεωρώ πως είναι καθόλου δύσκολοι οι καιροί. Συμφωνώ πως οι εποχές είναι δύσκολες αλλά πιστεύω στην δύναμη που κρύβουμε μέσα μας. Πιστεύω πως όταν θέλουμε κάτι πραγματικά δεν υπάρχει δικαιολογία να μην το καταφέρουμε! Αν δεν εκπληρώσουμε τα όνειρα μας και δεν υλοποιήσουμε τους στόχους μας σημαίνει πως μάλλον δεν το θέλαμε τόσο πολύ!».

Φαίνεται πως το λαϊκό τραγούδι τα χρόνια της κρίσης κερδίζει έδαφος και όλο και περισσότερο ο κόσμος στρέφεται σε αυτό; Που οφείλεται αυτή η μεταστροφή σύμφωνα με την γνώμη σου;

«Οι Έλληνες είμαστε πολύ πατριωτικός λαός..Αγαπάμε τα ήθη και τα έθιμα και είμαστε περήφανοι για αυτά! Η λαϊκή μουσική μπορεί να μην είναι στο style που τραγουδώ εγώ αλλά μου αρέσει πολύ και θεωρώ πως τώρα με τις δυσκολίες τις οικονομικής κρίσεις οι νέοι ωριμάζουν και αρχίζουν να δίνουν πιο πολύ έμφαση στις αρχές που έχει αυτός ο τόπος .Επιπλέον πιστεύω πως ο κόσμος έχει βαρεθεί τα μοντέλα και τις χορεύτριες που ενώ δεν έχουν κάποιο ταλέντο στο τραγούδι κάνουν καριέρα σαν pop τραγουδίστριες!».

Πως και ασχολήθηκες με το τραγούδι; Είχες κάποια ώθηση από το σπίτι;

«Πάντα το αγαπούσα από πολύ μικρή..Όταν τραγουδούσα βρισκόμουν στον προσωπικό μου παράδεισο…»

Δεν έχεις αντιμετωπίσει συμπεριφορές του στυλ... «έλα μωρε ακόμη μια που θέλει να γίνει τραγουδίστρια»...πως έχει αντιδράσει;

Δεν μου έχει συμβεί ένα τέτοιο περιστατικό..Το τραγούδι είναι ένα όνειρο μου με πολύ κόπο και αγώνα προσπαθώ να εκπληρώσω..Όλα αυτά τα χρόνια μεγάλωσα πολύ μουσικά κάνοντας μαθήματα όπερας ,μαθήματα σε μουσικά όργανα (πιάνο,βιολί) , μελέτη για την θεωρεία της μουσικής και σπουδές σε ένα από τα καλυτέρα πανεπιστήμια του κόσμου (Berklee College Of Music)…Για δέκα χρόνια φοιτούσε στην Cyprus Opera Organisation.Εχω πάρει το International Baccalaureate από το Pascal English School.Δεν είμαι ακόμα μια τυχαία τραγουδίστρια που δεν είχα με τι να ασχοληθώ».

Η Έλενα Παναγή που ονειρεύεται πως θα φτάσει στο μουσικό της ταξίδι;

«Ονειρεύομαι να κάνω μεγάλα πράγματα γενικά όχι μόνο όσον αφορά το τραγούδι Ως τραγουδίστρια επιθυμώ να κάνω δικά μου κομμάτια που να τα αγαπά ο κόσμος και να τα τραγουδάει μαζί μου στα live μου!! Αυτό θα με κάνει πολύ ευτυχισμένη!»


Είσαι νέα και έχεις δυναμική και αέρα στην σκηνή...Αδικείσαι που αυτή την στιγμή δεν βρίσκεσαι σε κάποιο αθηναϊκό ή θεσσαλονικιώτικο σχήμα; Ή θεωρείς ότι όλα έρχονται στην ώρα τους;

«Θεωρώ πως όλα έρχονται στην ώρα τους και δεν νιώθω αδικημένη..Μπορεί και εγώ από την πλευρά μου να μην το έσπρωξα τόσο!».

Με ποιους καλλιτέχνες έχεις συνεργαστεί;

«Έχω συνεργαστεί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό τον Νίνο και πολλούς ακόμα σημαντικούς ανθρώπους στο χώρο της μουσικής!».

Ποια είναι η καλύτερη συνεργασία σου μέχρι στιγμής;
«Με τον Κωνσταντίνο Αργυρό που έκανα ντουέτο μαζί του όταν δούλευα στο Rex πριν τρία χρόνια !Είναι υπέροχος καλλιτέχνης!».

Υπάρχει κάποιο τραγούδι που το έχεις ζηλέψει και έχεις πει, «ρε γαμωτο ήθελα να το ερμήνευα εγώ πρώτη αυτό» και αν ναι, ποιο είναι αυτό;

«Ένα τραγούδι που «ζήλεψα» με την καλή έννοια ήταν το “Someone like you” της Adele..Όταν κυκλοφόρησε το λάτρεψα και μάλιστα εκείνο το διάστημα το άκουγα συνεχώς!»


Υπάρχει «δηθενιά» στο χώρο σου; Υπάρχουν ακόμη «ψώνια»;


«Υπάρχει αυτή την στιγμή ίσως όχι σε τέτοιο βαθμό όσο παλιότερα αλλά οι άνθρωποι δεν αλλάζουν».

Ο κόσμος που έρχεται στο καμαρίνι σου τι σου λέει;


«Χαίρομαι πάρα πολλοί όταν έρχονται στο καμαρίνι και άνδρες αλλά και γυναίκες για να με γνωρίσουν..Μου λένε όμορφα πράγματα τόσο για την φωνή μου όσο και για την σκηνική μου παρουσία !Αυτοί είναι ο λόγος που προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη!».

Έχει υπάρξει θαυμαστής που προέβη σε κάποια υπερβολική πέρα των ορίων εκδήλωση του ενδιαφέροντος του; Και αν ναι, τι είχε κάνει;

«Υπάρχουν πολλοί θαυμαστές μου που θέλουν να έρθουν πολύ πιο κοντά μου από όσο πρέπει και όταν εγώ δεν το επιτρέπω τότε γίνονται εχθρικοί απέναντι μου!».

Αν στο μέλλον συνεργαζόσουν με έναν κορυφαίο σκηνοθέτη για κάποιο βίντεοκλιπ σου και σ έλεγε να κάνεις κάτι ακραίο για να πουλήσει το κομμάτι σου ως τέχνη...βάση της εμπειρίας του...Θα το έκανες; Θα τον εμπιστευόσουν; Ή θα τα τίναζες όλα στον αέρα και θα έβρισκες άλλον συνεργάτη;

«Δεν θα έκανα ποτέ κάτι που θα με έκανε να ντρέπομαι..Πιστεύω πως επειδή κάποιος μπορεί να είναι πιο επιτυχημένος από εσένα δεν σημαίνει ότι έχει πάντα δίκιο και πως πρέπει να κάνεις αυτό που θέλει σε σημείο που θα σε φέρει σε δύσκολη θέση!».

Θα τραγουδούσες κάποιο κομμάτι για να διαμαρτυρηθείς για όλα αυτά που συμβαίνουν;


«Ναι, θα το ήθελα πολύ και θα με εξέφραζε πολύ σαν άνθρωπο αλλά και σαν τραγουδίστρια !!!»



Μείνετε πιστοί ακόλουθοι της Helena στους παρακάτω συνδέσμους





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου