Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Ασημίνα Ιγγλέζου: Η απόγονος της Θεάς Αφροδίτης

Μετά από τις διεθνείς διακρίσεις κάνει τα βήματα της και στην πασαρέλα της 7ης τέχνης


Αν η Θεά Αφροδίτη είχε απογόνους στην σημερινή Ελλάδα τότε σίγουρα μια από αυτούς θα ήταν η Ασημίνα Ιγγλέζου.
Η ίδια μιλά στο ΠΙΝΑΚΙΟ για το δώρο της ομορφιάς αλλά και για την γυμναστική που λατρεύει να κάνει στο…βουνό.
Κρατά χαμηλούς τόνους παρά το γεγονός πως  έχει αποσπάσει τίτλους ομορφιάς και ο ένας μάλιστα παγκόσμιος.

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το Πινάκιο

Πιο συγκεκριμένα έχει κατακτήσει στην Ελλάδα το  Miss GreceGlobe 2014  ενώ ο επόμενος τίτλος ήταν ο  Mrs Best Figure2014  για τον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς,αμερικάνικης παραγωγής MrwGlobe ,ο οποίος διεξήχθη στην Κίνα στην πόλη Σενζέν.
Εκεί η Ασημίνα αναδείχθηκε νικήτρια  ανάμεσα σε 45 κοπέλες και κέρδισε τον τίτλο για το καλύτερο σώμα.

 Η Ασημίνα ασχολείται με τον αθλητισμό,ειδικά με αγώνες ορεινού τρεξίματος με μια ιδιαίτερη αδυναμία για τους ultra αγώνες δηλαδή άνω των 100χλμ.
Αξίζει δε να σημειωθεί πως Η Ασημίνα φωτογραφήθηκε από το Nakid Ένα από τα κορυφαία φωτογραφικά αμερικανικά περιοδικά με έδρα το Los Angeles στο οποίο εκθέτουν δουλείες διακεκριμένοι φωτογράφοι, ενώ το κάθε τεύχος δημιουργεί πλήθος συζητήσεων για το ίντριγκαδορικο περιεχόμενο του.
 Μάλιστα είναι η πρώτη Ελληνίδα που το κατάφερε αυτό ! Η Ασημίνα μέσα από την κάμερα του έλληνα επίσης φωτογράφου Emanuel Papakordatos.
Ακόμα είναι το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια μαγιό Beach flirt22 της Έλενης Αρμαού
Τέλος συμμετείχε στο βίντεο κλιπ Ντεκολτέ των Goin Through ενώ σύντομα θα την δούμε στο κινηματογράφο για την ταινία The Bachelor που θα προβληθεί τον Οκτώβριο.


Ασημίνα Ιγγλέζου, είσαι μια κοπέλα που έχεις διακριθεί για την ομορφιά σου σε διεθνείς και μη διαγωνισμούς. Τι θυσίες απαιτούνται για να έχεις μια εικόνα τέλεια;


«Η λέξη «θυσία» είναι πολύ μεγάλη σε σημασία που να μου αρέσει να την χρησιμοποιήσω στο πως διατηρώ την εικόνα μου. Το ότι αθλούμαι, ή το ότι δεν κάνω κάποιες καταχρήσεις π.χ κάπνισμα ,ποτά ,ξενύχτια που κλείνουν τα καλύτερα σπίτια, δεν τα κάνω διότι δεν μου αρέσουν, δεν θεωρώ πως κάνω θυσία, αν μου άρεσαν δεν θα με σταμάταγε καμία σκέψη για την εικόνα μου, η εικόνα μας έχει να κάνει με το πως νιώθουμε ,η καταπίεση να επιδιώκεις να φτιάχνεις κάτι που δεν είσαι νομίζω δεν έχει αποτέλεσμα ή και να έχει θα είναι πρόσκαιρο, σημασία έχει κ πάντα προσπαθώ να κάνω αυτό που μου αρέσει ,που περνάω καλά η λέξη «Τέλεια» δεν υπάρχει για εμένα σε τίποτα γύρω μου. Η  ομορφιά για εμένα δεν είναι στο τέλειο είναι ένα σύνολο που μέσα υπάρχει και η ατέλεια».

Η γυμναστική είναι ένα από τα στοιχεία που σε βοηθούν;


«Ως έφηβη απέφευγα την γυμναστική ,όλο κοπάνες αχαχα είχα κοπεί θυμάμαι στο μάθημα της γυμναστικής διότι ποτέ δεν πήγαινα ...Δεν είναι φοβερό; Ίσως επειδή ένιωθα πως μου την επιβάλουν.
Στα 20 κάπου με δική μου επιλογή άρχισα να ασχολούμαι από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει περάσει μέρα να μην έχω την γυμναστική κ τον αθλητισμό στην ζωή μου,φρόντισα να σπουδάσω μάλιστα σε ιδιωτική σχολή, όχι τόσο για να ασχοληθώ επαγγελματικά, όσο για να γνωρίζω πως να βοηθήσω μόνη μου τον εαυτό μου. Θέλω να καταλήξω πως την γυμναστική την έβαλα και την κράτησα στην ζωή μου σε ηλικία ώριμη για να ξεχωρίζω τι μου κάνει καλό ,σε τι δεν πάει χαμένος ο χρόνος που αφιερώνω .Στις τόσες ώρες που έχω αφιερώσει στην γυμναστική δεν έχω να μετανιώσω για καμία».


Πόσες ώρες αθλείσαι και τι ασκήσεις κάνεις;

«Καθημερινά 1 ώρα αερόβιο ,σε εξωτερικό χώρο σίγουρα 40’ μυϊκή ενδυνάμωση,είτε με αλτήρες ,είτε TRX...»


Έχεις διακριθεί και σε αγώνες όπως το ορεινό τρέξιμο…θα μας πεις πως προέκυψε αυτό;


«Είχα δοκιμάσει πολλά αθλήματα ...όμως με κέρδισε το βουνό…τι να σου απαντήσω όσο αφορά τις διακρίσεις;
Υπάρχει μια διαδικασία στο τέλος κάθε αγώνα που βγάζουν 1η 2η 3η θέση και άλλοι 150 αθλητές που έχουν τερματίσει βάζοντας όλη την ψυχή τους. Έχω βρεθεί και στις δυο πλευρές . Ποιό πολλές ανάμεσα στους 150 για να φτάσω...κάποιες φορές να γευτώ την 1η,2η και 3η».


Η άθληση στην φύση κρύβει μαγεία;


«Η άσκηση στην φύση κρύβει εκπλήξεις και φανερώνει πτυχές σε κάθε άνθρωπο που δεν τις γνωρίζει .Αποκλείεται κάποιος να τρέξει στο βουνό και να γυρίσει το βράδυ στο κρεβάτι του ο ίδιος. Το βουνό σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Αρκεί να μην τρέχεις μόνο για την 1η, 2η και 3η θέση».

Κάποιοι λένε πως η ομορφιά είναι δώρο και κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν πως είναι κατάρα, ποια είναι η δική σου άποψη;


«Εξαρτάται από ποια μεριά του καθρέπτη είσαι…»


Ποιο είναι το πιο όμορφο κοπλιμέντο που σου έχουν κάνει;


«Δεν μου το έχουν κάνει ακόμη…»


Αν άλλαζες πίσω το χρόνο, τι διαφορετικό θα έκανες;


«Δεν θέλω να σκέφτομαι έτσι ,νομίζω πως στην ζωή μου έχω φροντίσει αρκετά να ξοδέψω τον χρόνο μου σε σημαντικά για εμένα πράγματα,ανθρώπους,στιγμές και όχι σε καταστάσεις που απλά με ζητούσαν. Άλλωστε όπως λέει και ο Τίτος Πατρίκιος

Κι αν γυρίζει ο χρόνος πίσω στην αρχή

όπως γυρίζει πίσω μια βιντεοκασέτα

το ίδιο αδέξια, με την ίδια ταραχή

τα ίδια θα κάναμε…»


Τέλος…αν θα μπορούσες τον κόσμο να άλλαζες τι θα έκανες;



«Δεν θα άλλαζα τίποτα , αυτή είναι δουλειά  του πλάστη!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου