Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Μυρσίνη Γκίνη: Κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής



Κόντρα στις δύσκολες εποχές και ημέρες που διανύουμε η Μυρσίνη Γκίνη κυνηγά το όνειρο της και επιδιώκει να το κατακτήσει. Και ποιο είναι αυτό;
Η υποκριτική. Αυτή την στιγμή ασχολείται ως βοηθητική ηθοποιός και μάλιστα έχει κάνει εμφανίσεις σε δυνατά σήριαλ, ταινίες και διαφημίσεις.


Συνέντευξη - Φωτογραφίες: Λευτέρης Χ. Θεοδωρακόπουλος για το Πινάκιο


Η ίδια μιλά στο Πινάκιο για την τέχνη που αγαπά και για τους στόχους που έχει θέσει, για την συνεργασία που ξεχώρισε αλλά και για τις θυσίες που χρειάζονται για να κάνει το επόμενο βήμα που δεν είναι άλλος από έναν βασικό ρόλο.


Μυρσίνη Γκίνη, ποια είσαι και με τι ασχολείσαι;

«Ονομάζομαι Μυρσίνη Γκίνη, είμαι απόφοιτος Ιατρικών εργαστηρίων και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την τέχνη της υποκριτικής ως βοηθητικός ηθοποιός. Είμαι σε πρακτορείο βοηθητικών ηθοποιών, δέκα χρόνια τώρα, και έχω συμμετάσχει σε πολλά σίριαλ, ταινίες και διαφημίσεις. Ζω το όνειρό μου πίσω από τους πρωταγωνιστές».


Η τέχνη της υποκριτικής είναι το όνειρο σου;

«Απ’ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα ονειρευόμουν να γίνω ηθοποιός και να ερμηνεύω πάνω στο σανίδι. Το όνειρό μου και η μεγάλη μου αγάπη είναι η τέχνη της υποκριτικής».

Σε ποιες σειρές έχεις λάβει μέρος;


Ξεκίνησα από τις «Φιλοδοξίες» στο Mega. Συνέχισα στα «Παρά πέντε», «Μαρία η άσχημη» «Της αγάπης μαχαιριά», «Βαρβάτοι», «50-50», «Τα μυστικά της Εδέμ», «Η ζωή της άλλης», «Κλεμμένα όνειρα», «Η πολυκατοικία», «Ονειροπαγίδα» κ.α. Αυτό το διάστημα συμμετέχω στα «Οι συμμαθητές», «Daddy cool», «Στο καλό καλή μου συμπεθέρα» και «Ταμάμ». Έχω υποδυθεί τη σερβοτόρα, θαμώνα σε καφέ-μπαρ-εστιατόρια, τη μαθήτρια, τη φοιτήτρια, την κομμώτρια, τη νοσοκόμα, κ.α. Όσον αφορά τις διαφημίσεις έχω συμμετάσχει στη vodafone, στην cosmote, στον ΟΠΑΠ, στα jumbo, κ.α.»

Ποια ήταν η πιο ξεχωριστή συνεργασία σου έως τώρα;

«Έχω συμμετάσχει σε πολλές αξιόλογες παραγωγές, αλλά εκείνη που ξεχωρίζει για μένα είναι μία μικρή σκηνή ολίγων λεπτών στην επιτυχημένη σειρά «50-50». Τόσο ο σκηνοθέτης όσο και οι ηθοποιοί ήταν πολλοί ευγενικοί μαζί μου και γενικά υπήρχε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα, το διασκέδασα πολύ!!»


Πως ονειρεύεσαι το επόμενο σου βήμα;

«Επειδή στόχος μου είναι κάποια στιγμή να διεκδικήσω ένα βασικό ρόλο, απαραίτητη προϋπόθεση γι’ αυτό είναι να ξεκινήσω κάποια μαθήματα υποκριτικής σε μια δραματική σχολή. Ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Αυτό βέβαια δεν θα επηρεάσει την παρούσα φάση και την ενασχόλησή μου με τα γυρίσματα ως βοηθητική ηθοποιός και ευελπιστώ κάποια στιγμή να πετύχω το στόχο μου».

Τέλος, αν έδινες μια ευχή στα νέα παιδιά, ποια θα ήταν αυτή;



«Αυτό που μπορώ να πω εγώ στα νέα παιδιά είναι ότι με πραγματική αγάπη, θυσίες και πίστη σ’ αυτό που έχουν βάλει σαν στόχο όλα θα συνωμοτήσουν, ώστε κάποια στιγμή να τον πετύχουν».

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου