Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Vassilis Thom: Αυτός είναι ο νέος Έλληνας σχεδιαστής μόδας που θα γράψει ιστορία

«Η ζωή μας,  η κάθε μέρα που είναι ξεχωριστή έχει πολλές στιγμές, ανακατατάξεις άρα και πολλά χρώματα…κάπως έτσι είναι και η μόδα…»

Η Βίσση κυνηγούσε την μόδα πάρα πολύ αλλά κάποια στιγμή το έχασε

Πως θα έντυνα του πολιτικούς αρχηγούς…

Ρούχα του νεαρού σχεδιαστή φοράνε οι: Μιχάλης Χατζηγιάννης, Θοδωρής Μαραντίνης (Onirama), Διονύσης Σχοινάς, Ελένη Χατζίδου, Εύα Καλλή κ.α 
Νέος και με όνειρα ο Βασίλης Θωμόπουλος 


«Για να φτάσεις στα άστρα πρέπει να βιάσεις τη ζωή», λέει ένα παλιό γνωμικό… Σίγουρα έχει πολλές ερμηνείες σε πολλά επίπεδα και ιδίως στην Ελλάδα του 2014. 
Ο Βασίλης Θωμόπουλος  είναι ένας νεαρός που οδεύει στα άστρα, χωρίς όμως να έχει πατήσει σε πλάτες άλλων. Ένα νεαρό παιδί που με γνώμονα το ταλέντο του, την δουλειά του και την υπομονή του έχει κάνει γερά και σταθερά βήματα στο χώρο της ελληνικής μόδας ως σχεδιαστής.
Έχει δημιουργήσει το δικό του brand name Vassilis Thom και μέσα σ' ένα χρόνο έχει βγάλει 2 μίνι νεανικές σειρές (ανδρικές-γυναικείες) και 1 με exclusive φορέματα βραδινά και για όλη τη μέρα. 
Είχα την τύχη να τον γνωρίσω σε μία εφημερίδα πριν 3 χρόνια   καθότι εργάζεται ως γραμματέας σε αυτή αλλά και ως δημοσιογράφος σε site και σε μια συζήτηση μας, μου εκμυστηρεύτηκε πως σχεδιάζει ρούχα… Του πρότεινα -ίσως και τυπικά τότε- μία συνέντευξη. Εκείνος δέχθηκε. Όταν μπήκα στο facebook του για να δω την δουλειά του έμεινα κάτι παραπάνω από έκπληκτος.
Ο άνθρωπος έχει γεννηθεί για να κάνει αυτή την δουλειά συλογίστηκα…Αν δείτε τα έργα του θα διακρίνετε σε αυτά μια απλότητα πολυτελή όμως…Έτσι το κωδικοποιώ εγώ  που δεν ξέρω από μόδα, τουλάχιστον θεωρώ πως έχω κριτήριο.  Από την άλλη δεν γίνεται γυναίκες αναγνωρίσιμες στο ευρύ κοινό να φοράνε τα ρούχα του και να ποζάρουν στους φωτογραφικούς φακούς με αυτά. Κάτι σημαίνει. Ο νεαρός το έχει το «κλικ», που λέμε στις εφημερίδες…
Την συνέντευξη την κάναμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, στο Cafe Bar Dot πίσω από την Ερμού. Απλός, προσιτός και ζεστός όπως πάντα ο Βασίλης. Εν τω μεταξύ μια φίλη του πόζαρε για τις ανάγκες της συνέντευξης μας, χωρίς να το έχω ζητήσει και δεν σας κρύβω με ξάφνιασε ευχάριστα –καθώς στο μυαλό μου είχα ότι θα μου έφερνε σε φλασάκι φωτογραφίες. Οι άνθρωποι άλλαζαν ρούχα και τους φωτογράφιζα για να έχω εγώ το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η φίλη του είναι η Έλβη Μιχαηλίδου μια κούκλα πραγματική που πάνω στο σώμα της, οι φανταστικές δημιουργίες του Βασίλη μιλούσαν από μόνες τους.
Ο Βασίλης με την Έλβη συζητούν για μια πόζα που προηγήθηκε 
Όταν τελειώσαμε με την φωτογράφιση και συζητήσαμε για την μόδα αλλά και για άλλα θέματα κοινωνικής αλλά και πολιτικής εμβέλειας, κατάλαβα πως είχα να κάνω με έναν άνθρωπο με ανήσυχο πνεύμα ο οποίος σίγουρα αν ζούσε σε άλλη χώρα θα είχε μεγαλουργήσει γιατί πολύ απλά θα του έδιναν χώρο για να αναδιπλώσει το ταλέντο του και ότι «γεννά» η φαντασία του.
Ξέρετε γιατί τον πάω εγώ που δεν σκαμπάζω πολλά από το δικό του χώρο; Γιατί πολύ απλά εμένα ο Βασίλης Θωμόπουλος μου βγάζει μια αυθεντικότητα. Κάναμε μια συνέντευξη που μιλήσαμε από τον Σάκη Ρουβά μέχρι τον Βενιζέλο, γελάσαμε και δεν μου έκρυψε τις ανησυχίες του, αλλά και τα όνειρα του. Μάλιστα κάποια στιγμή που νόμιζε πως τελειώναμε (σ.σ τον είχα ταράξει στις ερωτήσεις η αλήθεια είναι)  με διέκοψε και μου έκανε παρατήρηση γιατί δεν τον ρώτησα για τους συνοδοιπόρους στο όνειρο του που γίνεται πραγματικότητα…Πραγματικά ξεχωριστός ο Vasilis Thom…Απολαύστε την συνέντευξη που ακολουθεί… 
Επίσης βρείτε τον Βασίλη Θωμόπουλο  στο facebook/you tube:  Vassilis Thom - twitter/instagram: lakis_lucky 

Συνέντευξη – Φωτογραφίες: Λευτέρης Χ. Θεοδωρακόπουλος
Επεξεργασία εικόνων: Δανάη Οικονόμου


Βασίλη πως ξεκίνησες το ταξίδι σου στο χώρο της μόδας;
Ο Βασίλης και η Έλβη πίσω από την μπάρα 

«Πάντα σχεδίαζα… (από μικρή ηλικία ήμουν καλός στη ζωγραφική) τολμώ να σου πω, αλλά πριν από ένα χρόνο ασχολήθηκα με το σχέδιο, με την προοπτική να περάσει από το χαρτί στην πραγματική διάσταση. Άρχιζα να ψάχνομαι και έτσι ξεκίνησα δειλά-δειλά».

Θα ήθελα να μου πεις την διαδικασία από την σύλληψη μέχρι την υλοποίηση…
«Όπως είπα πριν ήταν κάτι που το σκεφτόμουν καιρό… Δεν είχα ιδέα πως θα γίνει πράξη και δεν γνώριζα κάποιον να ασχολείται με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα κάποιες πληροφορίες…»

Για να γίνει ένα ρούχο πόσες μέρες μπορεί να χρειαστούν;
Φτιάχνοντας και τις λεπτομέρειες ακόμη
«Δεν χρειάζονται μέρες συνήθως, αλλά κάποιες ώρες από την στιγμή που το σχέδιο το έχω αποτυπώσει στο χαρτί (αναλόγως πάντα και το σχέδιο)».

Το σχέδιο είναι μια «δραπέτευση» για σένα;
Μέχρι την διαδικασία της αποτύπωσης είναι μια φυγή από ότι συμβαίνει γύρω μου, γιατί όταν έχεις κάτι στο μυαλό σου το  οποίο σιγά-σιγά υλοποιείται και παίρνει μορφή τότε αυτό είναι μια αποκάλυψη γιατί κάνω το φανταστικό – πραγματικό».

Με ποια χρώματα θα ζωγράφιζες το χώρο της μόδας;
«Θα είχε λίγο απ’ όλα…Η ζωή μας,  η κάθε μέρα που είναι ξεχωριστή έχει πολλές στιγμές, ανακατατάξεις άρα και πολλά χρώματα…κάπως έτσι είναι και η μόδα…».



Η μόδα τελικά είναι μια αστρόσκονη που πετάμε το γύρω-γύρω και μένει η λάμψη στα ρούχα ή είναι μια φωτοβολίδα που εντυπωσιαζόμαστε για λίγο αλλά μέχρι εκεί;
Η Έλβη υποστηρίζει τα ρούχα του 
«Νομίζω, πως είναι συνδυασμός και των δύο. Σίγουρα, υπάρχει το πολύ επιφανειακό κομμάτι το οποίο είναι αυτό που θα δεις το τελικό αποτέλεσμα (ένα ωραίο ρούχο, ένα ωραίο παπούτσι, ένα ωραίο αξεσουάρ), αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται προεργασία η οποία απαιτεί κούραση, στεναχώρια, πόνο, αντιξοότητες ή μπορεί να έχει ευκολίες…είναι ανάλογα τον άνθρωπο ή την στιγμή που αυτός βρίσκεται…»

Οι Ελληνίδες ξέρουν να ντύνονται; Μπορούν να αποκωδικοποιήσουν τις τάσεις της μόδας;
«Αυτό είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολύ κόσμο και γίνεται συχνά σε εμάς που ασχολούμαστε με την μόδα…Εγώ αυτό που εκλαμβάνω είναι ότι πολλά κορίτσια –και κυρίως τα νέα- έχουν μάθει να ντύνονται σωστά. Σε αυτό την τελευταία διετία έχουν συμβάλει τα fashion-blogs, σε μεγάλο μάλιστα βαθμό, με αποτέλεσμα την τελευταία διετία να παρατηρείται μια μετάβαση…Ο κόσμος ασχολείται, ενημερώνεται. Πλέον τολμώ να πω πως υπάρχει μια αλλαγή ως προς το καλύτερο. Επίσης είναι και η περίσταση που παίζει σημαντικό ρόλο. Δεν μπορεί κάποιος να είναι στην τρίχα από το πρωί μέχρι το βράδυ και είναι θέμα πως εκλαμβάνει κανείς την αισθητική, καθώς ένας παράγοντας ακόμη είναι και ο χώρος που κινείται κάποιος ώστε να συνδυάσει τις ενδυματολογικές του επιλογές».

Έχεις ντύσει πολλές γυναίκες αναγνωρίσιμες…Αν θες από το χώρο της showbiz. Ποιες είναι αυτές;
Με την Ελένη Χατζίδου




«Έχω συνεργαστεί με Ελένη Χατζίδου, Μελίνα από Vegas,  Άντζελα Δημητρίου, Ειρήνη Παπαδοπούλου,Shaya, Στέλλα Καλλή, 'Ηβη Αδάμου, Αντονέλλα από Kings, Έλενα από Otherview, Ιωάννα από REC, Λάουρα Νάργιες κ.α. είναι πάρα πολλές κοπέλες και φοβάμαι ότι αρχίζω και ξεχνάω.»

Από άνδρες: Μιχάλη Χατζηγιάννη, Γιώργο Παπαδόπουλο, Stan, Διονύση Σχοινά, Knock Out, Onirama, Vegas, Otherview, Μηδενιστής, Ιωακείμ Φωκάς, Πάρις, Κυριάκο Γεωργίου κ.α.»
 
Με την Στέλλα Καλλή

Η πρώτη που έντυσες (από το χώρο του θεάματος) ποια ήταν και τι σου είχε πει μόλις έβαλε το ρούχο σου;
«Η πρώτη ήταν η Άντζελα Δημητρίου! Όταν έβαλε το ρούχο μου ξετρελάθηκε».

Έχω την αίσθηση πως στα σχέδια σου κυριαρχεί μια σύγχρονη απλότητα ή κάνω λάθος;

«Σίγουρα ναι! Είμαι ένας σχεδιαστής και προσπαθώ να δημιουργήσω μια δικιά μου γραμμή, να βλέπει κάποιος ένα ρούχο και να αναγνωρίζει εμένα…Δεν θέλω να είναι κάτι το οποίο θα είναι λίγο απ’ όλα. Σίγουρα θέλω ακόμη χρόνο για να δημιουργήσω το κάτι ξεχωριστό. Ωστόσο αυτό που διακατέχει τα ρούχα μου είναι ένα μίνιμαλ-σικ sexy και με έντονες λεπτομέρειες σε κάποια άλλα».

Η ελληνική κοινωνία έτσι όπως ζυμώνεται, διαμορφώνεται με την κρίση και όλα τα συναφή προβλήματα έχει χώρο για ανθρώπους σαν κι εσένα; Δηλαδή νέους ανθρώπους που έρχονται με τις ιδέες τους να κατακτήσουν τη θέση που τους αναλογεί;
«Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν αισθάνεται τόσο τυχερός, θαρρώ πως όποιος παλεύει κερδίζει και ο τολμών νικά αλλά και ο επιμένων νικά. Σίγουρα χρειάζονται και γνωριμίες αλλά τα βασικά συστατικά είναι η προσπάθεια και η καλή δουλειά. Αν δεν έχεις ένα καλό προϊόν να το δείξεις και στην συνέχεια να το πουλήσεις ώστε το ευρύ κοινό να δει τη δουλειά σου, να την εκτιμήσει και να την αγοράσει τότε δεν γίνεται…».

Πως θα έντυνες τους πολιτικούς αρχηγούς Σαμαρά, Βενιζέλο, Τσίπρα…;
«Βασικά δεν μου αρέσουν τα κλασσικά κουστούμια. Θα είχα λίγο πιο straight γραμμές και μεσάτες γραμμές αφού πιστεύω πως όποιος και αν είναι αυτός που φοράει το ρούχο να μην το φοράει αυτό…να είναι πιο ελεύθεροι και άνετοι».

Δηλαδή ο Καραμανλής με το τζιν σου άρεσε; Ίσως επειδή ήταν κάτι πιο αυθόρμητο μακριά από τα σκούρα κλασσικά κουστούμια;
«Είναι πιο ωραίο όταν με την απλότητα μας γινόμαστε πιο μεστοί στον κόσμο. Να δείχνουμε ανθρώπινοι».

Κοίτα όμως όταν ο Τσίπρας είχε φορέσει το Burberry τον κράξανε όλοι…
«Κάτι πολύ επώνυμο δηλαδή. Και εγώ έχω φορέσει κάτι ανάλογο κι εσύ και όλοι μας μηδενός εξαιρουμένου, όποτε και οι επικριτές της επιλογής αυτής.  Νομίζω πως δίνουμε υπεραξία σε πράγματα που δεν πρέπει. Τώρα το να ασχολούμαστε με την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας χάνεται όλη η ουσία. Τον συγκεκριμένο αφού τον εξέφραζε αυτό το ρούχο καλά έκανε και το έβαλε. Αν λειτουργούμε με τη λογική τι θα πει ο καθένας καλύτερα να μην βγαίνουμε από το σπίτι μας».

Πως θα έντυνες τον Sakis …κατά κόσμο Ρουβά;
« Ο Sakis το έχει το styling…Από ένα σημείο και έπειτα άρχιζε να ντύνεται πολύ καλά, οι γραμμές που ακολουθεί είναι απλές…Μ’ αρέσει πολύ».

Τον Noti  (Σφακιανάκη) πως θα τον έντυνες;
«Ο Notis είναι  εκκεντρικός και απ’ ότι ξέρω επιλέγει μόνος του τα ρούχα του. Δεν είναι του στυλ μου. Νομίζω πως θα τον ήθελα  διαφορετικό…χωρίς πολλά - πολλά. 

Και δύο κυρίες…Βίσση και Παπαρίζου…
Η Άννα Βίσση είναι από τις αγαπημένες του Βασίλη Θωμόπουλου 

«Η Βίσση είναι αγαπημένη μου. Μου άρεσε πάρα πολύ στο σημείο που ήταν με τις «Παράξενες Εικόνες» και για τρία χρόνια από τότε. Νομίζω ότι επειδή κυνηγούσε την μόδα το έχασε κάποια στιγμή, της ταιριάζει πιο πολύ το elegant το sick. Αυτό ακριβώς το στυλ που αγαπήσαμε την Βίσση όταν εμφανιζόταν στο Diogenis.
Η Παπαρίζου είναι ένα mix. Πιστεύω πως έχει ντυθεί και πολύ καλά αλλά και πολύ χάλια».

Βασίλη σε φοβίζει το αύριο;
Βασίλης και η Έλβη πάνω στο χέρι και η Δανάη απλά δημιούργησε...μια φανταστική εικόνα 

«Δεν είμαι από τα άτομα που παίρνουν ρίσκα αν και τόλμησα τελικά. Όλο αυτό που βλέπεις τώρα έχει γίνει με πάρα πολύ σκέψη και ιδιαίτερα προσεκτικές κινήσεις κι όσο προχωρούσε και έπαιρνε σκέψη -δεν σου κρύβω πως σκεφτόμουν - “ωχ τώρα τι πάω να κάνω,  θα μου βγει όλο αυτό…” Γιατί πέρα από άπειρο χρόνο έχω σπαταλήσει και κάποια χρήματα. Φοβόμουν σε κάθε κίνηση, αλλά με την τόλμη μου και την πίστη μου σε αυτό που έκανα ξεπέρασα -και ξεπερνώ- τους όποιους φόβους μου».

Σκέφτεσαι να πας έξω;
«Αυτό είναι κάτι το οποίο είναι πολύ μακρινό. Πρώτα θέλω να εδραιωθώ εδώ πέρα, να γίνω ακόμη πιο αναγνωρίσιμος. Αν είναι και συμβεί αυτό θέλω να έρθει στην πορεία. Θέλω πρώτα να παρουσιάσω μια δουλειά έτσι ώστε στο χώρο να υπάρχει μια εικόνα για εμένα για το ποιος είμαι και τι κάνω…»

Ακόμη και οι τσάντες του έχουν κάτι δικό του...
Η μόδα είναι στο DNA του Έλληνα;

«Αν το πάρουμε βάσει ιστορίας και ανατρέξουμε στο μακρινό παρελθόν, στην αρχαία Ελλάδα έχουμε πάρει από τους προγόνους μας ακόμη και στοιχεία μόδας, καλαισθησίας. Τα καλά μετάξια που χρησιμοποιούσαν, τα υφαντά όλα αυτά είναι μια κληρονομιά μεγάλη».

Αν σου έλεγαν να παρουσιάσεις την δουλειά σου στην τηλεόραση  σε κάποια εκπομπή θα πήγαινες;
Είναι το Νο1 τέλος
«Εννοείται, το θέλω πάρα πολύ».

Υπάρχουν σχεδιαστές Έλληνες τους οποίους θαυμάζεις ή έχεις επηρεαστεί από τις δουλειές τους;
«Δεν έχω επηρεαστεί από κάποιον απλά θα σου πω ποιοι μ’ αρέσουν. Λοιπόν μ’ αρέσουν πολύ οι Miro , ο Δημήτρης Πέτρου, o Deux Hommes, από ξένους Armani, Stella McCartney's. Αυτή είναι και η πλεύση που ακολουθώ εγώ στα δικά μου σχέδια είναι ωραίες γραμμές με νέα στοιχεία».


Για να πάει ο Ιάσωνας στην Κολχίδα, στην Αργώ είχε τους Αργοναύτες του. Οι δικοί σου «αργοναύτες» σε αυτό το ταξίδι στο άγνωστο ποιοι είναι;

«Αυτός που με ώθησε να μεγαλοποιήσω το ταλέντο μου σε συνάρτηση με την δουλειά μου δεν ήταν άλλος από τον καλύτερο μου φίλο   Διονύση Πυρομάλη που κάνει τα κοσμήματα τα boudoir. Πήγα στο ατελιέ του κάποια ρούχα και εκεί είδαν τα ρούχα μου κάποιες κυρίες που είχε συνεργασία (σ.σ ο Διονύσης Πυρομάλης) και εκεί άρχισε να παίρνει έκταση το όλο θέμα και στην συνέχεια να φοριούνται τα ρούχα μου από επώνυμους…Η στυλίστρια Φανή Πολυχρονίου με έχει βοηθήσει πολύ, όπως επίσης και ο Κωνσταντίνος Κουτσομίχος, ο Πάνος ο Σταυριανός, η Κατερίνα Ανδρικοπούλου,, ο Διονύσης Κολποδίνος, η Πένυ Βασιλείου, ο Αλέξης Φούκος,  η Βάσω Αλεξοπούλου, ο Γιάννης Τράκας».

Τέλος, αν σε πλησίαζε κάποιος φορέας να κάνεις μια διάθεση τις δημιουργίες σου στο πλαίσιο κάποιου μπαζάρ θα το έκανες;
Μου έταξε κουστούμι όταν χάσω τα κιλά - Να και η απόδειξη 


«Είναι κάτι το οποίο έχω σκεφτεί. Άλλωστε με τη δουλειά μου θέλω να κάνω ενέργειες φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Όσα ρούχα έχω δημιουργήσει και τα έχουν βάλει καλλιτέχνες είτε σε κάποιο live ή σε κάποια φωτογράφηση ή videoclip κλπ τα έχω κρατήσει όλα και ψάχνω το σύνδεσμο που θα δώσει αυτά τα ρούχα για έναν καλό σκοπό  ώστε το ποσό που θα μαζευτεί από την πώληση να πάνε σε ευπαθής ομάδες του πληθυσμού».


Το μεικ-απ της συνέντευξης επιμελήθηκε ο Παναγιώτης Καρακάσης




Όταν η showbiz διαλέγει για την γκαρνταρόμπα της, δημιουργίες του Βασίλη Θωμόπουλου 
Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης σε συναυλία του φορά μπλουζάκι του Thom
Η Αντονέλα σε φωτό στο TLIFE με T-Shirt Vassilis Thom
Η Ειρήνη Ζέη με Black long T-Shirt by Vassilis Thom 


Ο Θοδωρής Μαραντίνης - Οnirama Tour 2013 με T-Shirt by Vassilis Thom
Ο Διονύσης Σχοινάς live στο 4711 με Τ-Shirt by Vassilis Thom!

Απολαύστε μερικές από τις δημιουργίες του 


Photographer: Danai Isari, Model: Geena Mamaki 


                                           Photographer: Danai Isari, Model: Geena Mamaki

Photographer: Danai Isari, Model: Geena Mamaki

Photographer: Danai Isari, Model: Geena Mamaki! 
Photographer: Danai Isari, Model: Geena Mamaki














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου