Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Νίκος Μόλβαλης: «Καταδύθηκε» στα όνειρα του και κατέκτησε στην κορυφή


 

«Καταδύθηκε» στα πιο βαθιά του όνειρα και κατέκτησε την κορυφή.
Ο λόγος για τον νεαρό πρωταθλητή Ελλάδας και Βαλκανιονίκη στις καταδύσεις Νίκο Μόλβαλη. Ο ίδιος μιλά στο Πινάκιο για το αγαπημένο του άθλημα, για τις διακρίσεις του, για τους ανθρώπους που είναι δίπλα του αλλά και για το μεγάλο του στόχο που δεν είναι άλλος από την Ολυμπιάδα.



Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο για το
 Πινάκιο

Η επιτυχία του και οι μέγιστες προοπτικές του δεν τον έχουν «ζαλίσει» αντιθέτως  κρατά χαμηλούς τόνους.
Παρά τα τεράστια επιτεύγματα του βλέπει τοίχους γύρω του και αυτό επειδή δεν θα τύχει της μοριοδότησης για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς αυτή έχει διακοπεί.

Και σίγουρα αν η Πολιτεία ενδιαφερόταν για τα παιδιά αυτά οι διακρίσεις θα ήταν πολλαπλές γιατί σύμφωνα με τον πρωταθλητή Νίκο Μόλβαλη το επίπεδο της γενιάς των αθλητών που ασχολούνται με τον υγρό στίβο είναι πολύ υψηλό.


Νίκο, είσαι πρωταθλητής στις καταδύσεις. Πως έφτασες στην κορυφή; Ποια είναι η συνταγή τις επιτυχίας σου;


«Αγαπάω αυτό που κάνω και έχω πολύ πείσμα και υπομονή».

Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιλέξεις την κατάδυση ως άθλημα;


«Έβλεπα και θαύμαζα τον μεγάλο μου αδελφό και έτσι ξεκίνησα το άθλημα».

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με τις καταδύσεις;

«Ασχολούμαι 12 χρόνια εκ τον οποίον τα 5 είμαι επίλεκτο μέλος της Εθνικής Ελλάδος».

Τι σκέφτεσαι συνήθως πριν βουτήξεις στο νερό;


«Προσπαθώ να είμαι πολύ συγκεντρωμένος για δύο λόγους : πρώτον για να μπορώ να εκτελέσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την άσκηση και δεύτερον με την μεγίστη ασφάλεια γιατί το άθλημα μας έχει μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας ειδικά από τον βατήρα των 10μ».



Ποιοι είναι οι άνθρωποι που σε στηρίζουν σε κάθε σου βήμα και σε κάθε σου προσπάθεια;

«Η οικογένεια μου και ο ομοσπονδιακός προπονητής Φυρίγος Πέτρος».

Τα αθλήματα θαλάσσης στην Ελλάδα θα έπρεπε να ήταν πιο δημοφιλή από ότι είναι αυτή την στιγμή;




«Γενικά τα αθλήματα του υγρού στίβου και ειδικότερα οι καταδύσεις είναι εντυπωσιακά αθλήματα. Θα έπρεπε η πολιτεία να δώσει μεγαλύτερο βάρος σε αυτά και ειδικά στις καταδύσεις . Είναι χρέος μου να αναφέρω ότι το άθλημα που υπηρετώ έχει χαρίσει στην χώρα μου Χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο το 2004 με τον Θωμά Μπίμη – Νίκο Συρανίδη».


Έχεις κάποιο αθλητή πρότυπο;

«Κάποιο πρότυπο δεν έχω αυτό που κοιτάω είναι να παίρνω στοιχεία από όλους τους μεγάλους αθλητές του κόσμου και να εξελίσσομαι προς το καλύτερο».

Ποιους τίτλους και που έχεις κατακτήσει μέχρι σήμερα;

«Πρωταθλητής Ελλάδος, 1η θέση στους Βαλκανικούς , 1η θέση στους Μεσογειακούς , 4η και 6η θέση σε Πανευρωπαϊκούς».


Ποιοι είναι οι επόμενοι άμεσοι στόχοι σου;


«Μέσα στο 2018 έχω πολύ σημαντικούς αγώνες οι οποίοι είναι: Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, οι Βαλκανικοί ,το πανευρωπαϊκό νέων, το παγκόσμιο νέων, το πανευρωπαϊκό ανδρών και η Ολυμπιάδα νέων


Που σταματούν τα όνειρα σου; Μέχρι που μπορείς και θες να φτάσεις; Σκέφτεσαι και Ολυμπιάδα;

«Τα όνειρα  μου  δεν  σταματούν  πουθενά  και  ο  άμεσος στόχος  μου  είναι  η  Ολυμπιάδα στο Τόκιο το 2020».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου